برگزاری محفل طنز «قندشکن» با موضوع فرزندآوری

برگزاری محفل طنز «قندشکن» با موضوع فرزندآوری
همزمان با شب ولادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) سی‌اُمین محفل طنز «قندشکن» به صورت مجازی برگزار ‌شد.
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
کد خبر :  ۱۳۸۸۴۵

به گزارش روابط عمومی دفتر طنز حوزه هنری، در شب میلاد باسعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع)، سی‌اُمین محفل طنز «قندشکن» به صورت مجازی برگزار ‌شد. این برنامه ششمین محفل مجازی قندشکن بود که از طریق صفحه Qandshekan به صورت مجازی پخش شد.

 

جمعیت و فرزندآوری موضوع این محفل بود که شاعران و طنزپردازان در این زمینه و موضوعات آزاد به شعرخوانی پرداختند.

 

در این محفل حجت‌الاسلام مهدی پرنیان مسئول دفتر طنز حوزه هنری یزد، محمد عظیمی، علی رمضانی، غلامرضا پهلوان، داود رنجبر، علی جلیلی و اشرف‌السادات حسن‌پور آثار خود را خواندند و صوت شعرخوانی سیدجلیل میروکیلی طنزپرداز یزدی ساکن کرج نیز پخش شد.

معرفی کتاب «چت‌های باورنکردنی» اثر مهدی فیاض نویسنده نوجوان یزدی و اجرای دو استند آپ کمدی با موضوع جمعیت و فرزندآوری توسط امین کارگر و سیدسپهر قبله‌زاده از دیگر برنامه‌های این محفل بود.

 

سی‌اُمین محفل قندشکن با همکاری حوزه هنری استان یزد و سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد برگزار شد. اجرای برنامه بر عهده علی رمضانی بود و مهدی پرنیان به عنوان کارشناس در این محفل حضور داشت.

 

علاقه‌مندان می‌توانند فیلم شعرخوانی خود در رابطه با موضوع هر محفل از طریق رایانامه qandshekan@gmail.com  یا شماره ۰۹۱۳۲۵۹۷۰۱۲ به دبیرخانه قندشکن ارسال کنند.

 

گزارش تصویری سی‌اُمین محفل طنز قند‌شکن

ارسال نظر