برندگان مسابقه ملی عکس «پاییز هزار رنگ» معرفی شدند

برندگان مسابقه ملی عکس «پاییز هزار رنگ» معرفی شدند
آئین اختتامیه مسابقه ملی پاییز هزار رنگ با معرفی برندگان بخش های مختلف، 24 فروردین ماه در گرگان برگزار شد.
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
کد خبر :  ۱۳۸۶۴۳

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان گلستان ،رئیس این مرکز با اعلام  خبر فوق گفت: بر اساس رای هیئت داوران، محمدعلی خراسانی، مهشید امامی و رضا تازیکه به ترتیب رتبه های اول تا سوم بخش حرفه ای اصلی را به دست آوردند و این هنرمندان ، به ترتیب جوایز 5 میلیون تومانی ،2 میلیون تومانی و 1 میلیون تومانی را از آن خود کردند.

محمود خواجه نژاد در ادامه افزود: در بخش حرفه ای جنبی نیز همایون ناوی کشورپرست از گیلان، زهرا انالی از اصفهان و فائزه کابلی از گلستان حائز رتبه برتر شدند و لوح تقدیر و جایزه یک میلیون تومانی مسابقه را دریافت کردند.

وی به معرفی رتبه های برتر بخش عکاسی با تلفن همراه نیز اشاره و بیان کرد: حامد طاهرپور، محدثه بیکی و الهام نژادحسین در این بخش رتبه های برتر و به ترتیب کارت های هدیه یک میلیون تومانی، 700 هزارتومانی  و 500 هزار تومانی را کسب کردند.

این مدیر فرهنگی در پایان با اشاره به همکاری حوزه هنری استان در برگزاری مسابقه ملی پاییز هزار رنگ گفت: در مجموع 1105 اثر در بخش های حرفه ای و موبایلی از استان های مازندران، اصفهان، تهران، البرز، گیلان، زنجان، مرکزی، خوزستان، خراسان جنوبی، کردستان، چهارمحال و بختیاری، فارس، آذربایجان غربی، هرمزگان و گلستان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

ارسال نظر