آیین اختتامیه نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی استاد نامور برگزار شد

آیین اختتامیه نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی استاد نامور برگزار شد
آیین اختتامیه نخستین دوره جشنواره نمایشنامه نویسی استاد محمد هادی نامور ۲۲ فروردین ماه در فضای مجازی برگزار شد و نفرات برترمعرفی شدند.
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
کد خبر :  ۱۳۸۶۴۲

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان گلستان،رئیس این مرکز درباره خبر فوق گفت: این رویداد به همت موسسه تک منظوره هنرهای نمایشی استاد محمد هادی نامور راد و همکاری حوزه هنری استان گلستان و تعدادی از دستگاه های فرهنگی استان برگزار شد .

محمود خواجه نژاد در ادامه اظهار داشت: درآئین اختتامیه  این جشنواره که روز گذشته در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و بصورت آنلاین برگزار شد ،در بخش کرونا از حمیدرضا میرزایی زاده از گلستان برای نمایشنامه" آسمان مال من است" تقدیربعمل آمد و در بخش مونولوگ، نمایشنامه "همسرم گفت من زشت می خندم "نوشته ی شهرام میرزایی از کردستان صاحب دیپلم افتخار و تندیس جشنواره شد و در بخش نمایشنامه های کوتاه نیز محمد میرعرب رضی  از گلستان با نمایشنامه "مسافری دیگر " دیپلم افتخار و تندیس جشنواره را از آن خود کرد.

وی افزود:در بخش نمایشنامه های بلند، پورنیک کاوش از گلستان با نمایشنامه" پالادیوم" رتبه نخست را کسب کرد . ابوالقاسم مهدوی از گلستان  با نمایشنامه "اشی مشی"رتبه دوم را از آن خود کرد و رتبه سوم نیز به صمد رحیمی  از گلستان برای نمایشنامه" سوراخ شماره ۱۲" رسید.

خواجه نژاد در پایان خاطرنشان کرد: نمایشنامه "مسافری دیگر" از محمد میرعرب رضی و "سوراخ شماره ۱۲" تولید کارگاه نمایشنامه نویسی حوزه هنری گلستان بوده است.

ارسال نظر