فراخوان جشنواره سراسری طنز اجباری در دو بخش شعر و داستان

فراخوان جشنواره سراسری طنز اجباری در دو بخش شعر و داستان
جشنواره از سربازی بگو در قالب طنز به دنبال مرور خاطرات تلخ و شیرین جوانان در سربازی است.
جمعه ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
کد خبر :  ۱۳۸۵۵۱

 

 

جشنواره از سربازی بگو در قالب طنز به دنبال مرور خاطرات تلخ و شیرین جوانان در سربازی است. در این جشنواره وقایع و خاطرات مربوط به به این دوران نقد و بررسی خواهد شد.

این جشنواره به همت حوزه هنری استان قزوین و به صورت سراسری در دو بخش شعر و داستان مینیمال برگزار خواهد شد.

موضوعات جشنواره سراسری طنز اجباری عبارتند از: خاطرات سربازی، حقوق سربازان، فضای پادگان، اصلاح سربازی و ...

محمدرضا امامقلی رییس حوزه هنری استان قزوین در همین رابطه گفت:  «یکی از مهم ترین رسالت های هنر، پیگیری مطالبات مردمی و بررسی آسیب های اجتماعی است. در واقع هنر حتما می‌تواند در رفع آسیب‌های موجود و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی کارآمد باشد.

سربازان حافظان ایران، اسلام و نظام ما هستند و خوشبختانه سردار سرتیپ «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیروهای مسلح کشور در نشست اخیرشان با خبرنگاران به زیبایی عنوان کرد که: «کسی که به سرباز سیلی بزند به نیرو‌های مسلح و امنیت کشور سیلی زده است.»»

علاقمندان می‌توانند آثار خود را به آدرس ثبت نام جشنواره طنز از سربازی بگو ارسال کنند. به نفرات اول تا سوم هر بخش و همچنین به یک نفر برگزیده جوان در هر بخش جوایزی نقدی همراه با هدایای طنزانه! اهدا خواهد شد. مهلت ارسال آثار تا 31 اردیبهشت 1400 است. اختتامیه این جشنواره 20 خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

 

تماشای کلیپ مراسم رونمایی از پوستر جشنواره طنز«از سربازی بگو» که با حضور محمدحسن کریمی(سرباز بابلی) در نگارخانه حوزه هنری استان قزوین

ارسال نظر