بازبینی جشنواره طنز و کمدی تئارسـتان برگزار شد

بازبینی جشنواره طنز و کمدی تئارسـتان برگزار شد
پس از بازبینی نمایش‌های شرکت کننده در جشنواره استانی طنز و کمدی تئارسـتان، از میان یازده اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، شش اثر نمایشی به مرحله نهایی راه یافتند.
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
کد خبر :  ۱۳۸۵۴۵

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قزوین، پس از بازبینی نمایش‌های شرکت کننده در جشنواره استانی طنز و کمدی تئارسـتان، از میان یازده اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، شش اثر نمایشی به مرحله نهایی راه یافتند.

 

مرحله بازبینی نمایش‌های جشنواره استانی طنز تئارسـتان (تئاتر و بیمارستان) با حضور هیات بازبین متشکل از سیدقاسم سید قوامی، آذر متفکر و کیوان حبیبی در سالن نمایش علامه رفیعی برگزار شد و طی آن شش نمایش به شرحی که در ادامه آمده‌است؛ جواز ورود به بخش مسابقه را دریافت کردند:

 

الف) نمایش «بچه مرشد دکتر می‌شود» به نویسندگی و کارگردانی حامد اسماعیلی

ب) نمایش «کرونا ۱۴۰۰» به نویسندگی و کارگردانی محمود آقاسی

ج) نمایش «فاصله اجتماعی» به نویسندگی و کارگردانی محمد مهدی شهرتی

د) نمایش «غلط کردم سفر کردم» به نویسندگی و کارگردانی نادر رجب پور

ه) نمایش «وصال» به نویسندگی و کارگردانی فائزه کاظم پور

و) نمایش «به خانه بر می‌گردم» به نویسندگی و کارگردانی صادق محمدی

 

این آثار پس از اجرای نهایی داوری خواهند شد و در بخش‌های مختلف از جمله کارگردانی و بازیگری از آثار برگزیده و شایسته تقدیر قدردانی خواهد شد.

 

جشنواره تئارسـتان با هدف تقویت فعالیت‌های گروه‌های نمایش میدانی و خیابانی استان، تولید و اجرای آثار نمایشی طنز و شادی آور، شناسائی و بسترسازی برای بروز استعدادهای درخشان نمایشگران جوان برگزار شده و از ۲۵ تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ در بیمارستان‌های استان، ویژه پزشکان، پرستاران و مدافعان سلامت به اجرا در می‌آید.

 

محورهای این جشنواره عبارتند از:

الف) اخلاق

ب)خانواده

ج)معضلات و مباحث اجتماعی

د) بیماری کرونا

 

 

 

ارسال نظر