دیدار با بانوی نویسنده ترکمن به مناسبت هفته هنر انقلاب

دیدار با بانوی نویسنده ترکمن به مناسبت هفته هنر انقلاب
به مناسبت بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، "عایشه بی بی نازقلی زاده "از هنرمندان واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری گلستان و نویسنده سرشناس عرصه ادبیات کودک و نوجوان با حضور در حوزه هنری گلستان با ریاست ، معاون ذیحسابی و مسئول واحد ادبیات این مرکز دیدار و گفتگو کرد.
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
کد خبر :  ۱۳۸۳۵۷

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان گلستان ،مسئول واحد آفرینشهای ادبی این مرکز درباره خبر فوق گفت:عایشه نازقلی زاده نویسنده ترکمن اهل شهرستان گنبدکاووس از ابتدای تاسیس حوزه هنری گلستان ارتباط خوب و مستمری با واحد ادبیات داشته و مجموعه داستان پیراهن مشکی به قلم وی توسط حوزه هنری گلستان چاپ و منتشر شده است.

حسین عبدی در ادامه افزود:تا کنون بسیاری از داستانهای این نویسنده گلستانی با موضوعات دینی و انقلابی برای کودکان و نوجوانان نوشته شده و در نشریات معتبر کشوری نیزمنتشر گردیده است.

در این دیدار رییس حوزه هنری گلستان نیز ضمن اشاره به خاطره سفر معنوی کربلای معلا با حضور خانم قلی زاده و جمعی از هنرمندان این مجموعه گفت:  تعامل ارزشمند هنرمندان انقلابی با حوزه هنری گلستان با تاکید بر تولید محتوای دینی و انقلابی از جمله اهداف این مجموعه انقلابی است و در این راه با تمام توان از هنرمندان متعهد استان حمایت خواهیم کرد.

در پایان این دیدار عایشه بی بی نازقلی زاده هم با اظهار خشنودی از همکاری خود با حوزه هنری گلستان  گفت :خاطرات خوبی که از ارتباط با این مرکز داشته است را فراموش نخواهد کرد و امیدوار است که در آینده نیزاین همکاری ها ادامه یابد.

گفتنی است در پایان این دیدار ،با اهدای لوح تقدیر از این هنرمند گلستانی قدردانی شد.

ارسال نظر