به مناسبت فرارسیدن ایام هفته هنر انقلاب:

نمایشگاه آثار "نقاشی" در نگارخانه سوره گلستان گشایش یافت

نمایشگاه آثار
همزمان با فرارسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی ، نمایشگاه نقاشی از آثار اساتید برجسته کشور با موضوع انقلاب اسلامی ، از 18 فروردین ماه 1400به مدت ده روز در نگارخانه سوره حوزه هنری استان گلستان واقع در گرگان،خیابان پنجم آذر،آذر 18 برپا شد.
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
کد خبر :  ۱۳۸۳۵۶

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان گلستان،مسئول واحد هنرهای تجسمی این مرکز درباره خبر فوق گفت: این نمایشگاه شامل 20 اثر نقاشی است که با همت و تلاش واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان گلستان برپا شده است.

محمدرضا عباس پور اظهارداشت: برپایی این نمایشگاه با هدف گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و به نمایش گذاشتن آثار هنرمندان نقاش پس از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی برنامه ریزی شده است .

وی برپایی این نمایشگاه را فرصتی برای تماشای منتخبی از بهترین آثار هنرمندان چهل سال گذشته کشوردر زمینه انقلاب اسلامی اعلام کرد و افزود: در این نمایشگاه تصویری از آثار اساتید مطرح حوزه هنری کشور چون «حبیب الله صادقی»، «مرتضی گودرزی»، «مرتضی اسدی»، «کاظم چلیپا» مصطفی گودرزی و... به چشم می خورد.

عباس پور در پایان از علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه دعوت کرد و اظهار داشت:این نمایشگاه  با رعایت دستورالعمل های بهداشتی همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 15 عصر برای بازدید عموم دایر است.

جهت مشاهده آثار کلیک کنید

ارسال نظر