پخش پشت صحنه قند پهلو و ساخت قند پهلوی ماه مبارک رمضان

پخش پشت صحنه قند پهلو و ساخت قند پهلوی ماه مبارک رمضان
قند پهلوی ماه مبارک رمضان با مشارکت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد و همکاری دفتر طنز حوزه هنری
جمعه ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
کد خبر :  ۱۳۸۰۷۷

 

به گزارش روابط عمومی دفتر طنز حوزه هنری امیر قمیشی تهیه کننده خوب تلویزیون و برنامه قندپهلو در گفتگو با پایگاه خبری این دفتر گفت:  پشت صحنه فصل نهم قندپهلو در سیزدهم فرودین ساعت 21.10 از شبکه آموزش پخش خواهد شد.

 

وی درباره داوری در این برنامه گفت: همواره داوران قندپهلو بر حسب وظیفه و وجه علمی خود حقوق معنوی شرکت کنندگان را لحاظ و در پشت صحنه شبهات احتمالی آنهارا پاسخ می‌گویند.

ما در قندپهلو از سری اول نیز متذکر بودیم که رقابت قند پهلو یک رفاقت شاعرانه است. گنجاندن رقابت در این برنامه صرفا به واسطه شکل‌گیری وجهه دراماتیک و تلویزیونی برنامه از شروع تا پایان یک فصل است.

بی‌تردید داوری آثار با توجه به بررسی آثار ارائه شده در همین برنامه انجام می‌شود.

 

 تهیه کننده قند پهلو در پاسخ  به امکان ساخت قند پهلوی ویژه ماه مبارک رمضان گفت:  قندپهلو اصالتاً و در ابتدا ویژه برنامه ماه مبارک رمضان در شبکه آموزش سیما بود که متاسفانه از سال ۹۴ به بعد تولید فصل رمضانی آن متوقف شد. البته  منطقه فرهنگی، گردشگری عباس آباد آمادگی کامل و جدّی خودرا جهت تامین هزینه  ساخت قند پهلو را در ماه رمضان پیش‌رو به شبکه آموزش اعلام کرده که درصورت اخذ موافقت جدّی مدیران تصمیم گیرنده در این امر،  تولید  قندپهلوی رمضان هم ان شاء الله چون قند پهلوی نوروز با مشارکت منطقه فرهنگی، گردشگری عبّاس آباد و حمایت علمی دفتر طنز حوزه هنری انقلاب اسلامی  به آنتن سیما بر می‌گردد.

 

گفتنی است فصل نهم قند پهلو با موضوع اختصاصی کرونا  پس از مدت ها دوری از تلویزیون از اول فروردین  هرشب در دونوبت 21:10 و یک بامداد و تکرار روزانه در ساعت 14:30 از شبکه آموزش سیما پخش شد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر