داستان کوتاه کوتاه در حوزه بحران

داستان کوتاه کوتاه در حوزه بحران
فراخوان اولین مسابقه سراسری داستان کوتاه کوتاه در حوزه بحران منتشر شد
جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
کد خبر :  ۱۳۷۸۱۱

 

 

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از انتشار فراخوان مسابقه سراسری داستان کوتاه با محوریت بحران، مدیریت بحران و امید  خبر داد.

حیدر کلهری، معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در این خصوص گفت: این مسابقه با هدف جلب توجه جامعه ادبی به بحران‌های طبیعی که در کشور رخ می‌دهد و همچنین ترویج نگاه امیدوارانه در سوانح طبیعی و بحران‌ها برگزار می‌شود.

رویکرد  کلی  داستان‌ها حفظ «امید» در این رخدادها است و محور داستان‌ها باید دعوت به همدلی در برابر مصیبت‌ها و کمک به هم‌نوع، نوع‌دوستی، شیوه درست برخورد با بحران، عملکرد سریع و حفظ روحیه و گسترش روحیه امیدوارانه در زمان رخدادهای بحرانی باشد.

کلهری با بیان اینکه دبیری این مسابقه بر عهده عباس حسین‌نژاد است و داوران این مسابقه مژده لواسانی، منصور ضابطیان و حامد عسگری هستند، افزود: داستان‌های ارسال شده، باید حداقل ۵۰  و حداکثر ۳۰۰ کلمه باشد، هر شرکت‌کننده حداکثر مجاز به ارسال ۵ اثر است و داستان‌های ارسالی نباید قبلا در مسابقات دیگر برگزیده یا به چاپ رسیده باشند. همچنین داستان‌ها می‌توانند جدی یا طنز باشند.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به سایت tdmmoq.ir مراجعه کنند.

این مسابقه توسط معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ است و به ۵ نفر اول از ۴ میلیون تا ۵۰۰ هزار تومان جایزه داده می‌شود و داستان‌های برگزیده رسیده به مرحله نهایی در کتابی با همکاری انتشارات پرنده منتشر خواهد شد. ایرنا

 

ارسال نظر