محمد مهدی دادمان در دیدار با کارشناسان حوزه هنری کرمانشاه مطرح کرد؛

تحول در استان ها از اهداف اصلی حوزه هنری /دست یابی حداکثری مخاطب با ایجاد زنجیره ارزش

تحول در استان ها از اهداف اصلی حوزه هنری /دست یابی حداکثری مخاطب با ایجاد زنجیره ارزش
رئیس حوزه هنری گفت: ایجاد حلقه های توسعه هنر و زنجیره ارزش در تولیدات حوزه هنری کرمانشاه، تمرکز مبارکی است که با پرورش و شکل دادن این الگوها، می تواند در حوزه های هنری سراسر کشور مورد الگوبرداری مستمر قرار گیرد.
سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
کد خبر :  ۱۳۷۷۴۵

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری کرمانشاه، این دیدار عصر دوشنبه 18 اسفندماه با حضور محمد مهدی دادمان رییس حوزه هنری کشور، میثم مرادی بیناباج معاون راهبری استان های حوزه هنری، احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، آزادی رییس حوزه هنری استان کرمانشاه و معاونین و کارشناسان این حوزه برگزار شد.
در این نشست محمد مهدی دادمان هدف از حضور در کرمانشاه را شنیدن الگوی کاری و راهبردی و همچنین دیدار و آشنایی با کارشناسان حوزه هنری کرمانشاه عنوان کرد و افزود: ارزش گذاری به حوزه انقلاب و دفاع مقدس و همچنین تدوین سند راهبردی 5 ساله ای که در دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری کرمانشاه انجام شده این پتانسیل را دارد که در بخش های مختلف فرهنگی هنری مورد استفاده و الگو برداری قرار گیرد.
رییس حوزه هنری خاطر نشان کرد: بستر رشد هنر انقلاب علاوه بر تربیت نیرو های متعهد به تاسیس دفاتر و استودیوهای تولید، نیازمند است به طوری که هسته های هنری مستقلی به لحاظ حقوقی شکل گیرد که به صورت شبکه ای منسجم و اثرگذار تبدیل گردد.
وی ابراز امیدواری کرد محصولات و تولیدات مرتبط با فضای رسانه ای باید از ابتدای تولید، پیوست ترویجی توزیعی داشته باشد که به واسطه آن به آماری از تعداد دفعات بازدید و تعداد مخاطب دست یافت.
در آغاز این نشست افشین آزادی رییس حوزه هنری استان کرمانشاه به ارائه گزارش فعالیت های صورت گرفته در سال 99 با وجود مشکلات ناشی از اپیدمی کرونا پرداخت و کارشناسان این حوزه به معرفی آثار تولید شده در بخش های مختلف پرداختند.

 

ارسال نظر