معرفی برگزیدگان مسابقه طراحی مدرسه خلاق در بستر فرهنگ و اقلیم

معرفی برگزیدگان مسابقه طراحی مدرسه خلاق در بستر فرهنگ و اقلیم
مسابقه طراحی مدرسه خلاق در بستر فرهنگ و اقلیم طی نشستی در تالار جلسات تازه تاسیس زنده‌یاد «طاهره صفارزاده» با معرفی آثار راه‌یافته به نمایشگاه، آثار شایسته تقدیر و برگزیده به کار خود پایان داد.
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷
کد خبر :  ۱۳۷۶۶۹

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری، آئین معرفی برگزیدگان و برپایی نمایشگاه مسابقه طراحی مدرسه خلاق در بستر فرهنگ با حضور دکتر غلامرضا اکرمی دانشیار و عضوهیئت علمی دانشگاه تهران و از داوران این مسابقه، افسانه قربانی مدیرعامل انجمن حامی و مهندس علی فروزانفر رئیس مرکز معماری اسلامی حوزه هنری صبح امروز یکشنبه ۱۷ اسفندماه در تالار جلسات زنده‌یاد «طاهره صفارزاده» برگزار شد.

مسابقه طراحی مدرسه خلاق در بستر فرهنگ و اقلیم در نهایت طرح‌های ۲۲ گروه را برای حضور در نمایشگاه آثار معرفی کرد. از مجموع گروه‌های حاضر در نمایشگاه، ۳ گروه به عنوان گروه‌های برگزیده، ۵ گروه به عنوان شایسته تقدیر و مابقی گروه‌ها بدون دریافت رتبه و جوایزی تنها مجوز حضور در نمایشگاه را یافتند.

گروه‌های برگزیده و شایسته تقدیر مسابقه طراحی مدرسه خلاق در بستر فرهنگ و اقلیم با اهدای لوح یادبود و جوایز در این مراسم تقدیر شدند. به این ترتیب سجاد جهان شاهی‌ و آذین بهرام پوری به عنوان رتبه نخست گروهی، مهدی خاک‌زند، نفیسه گلستانی، مریم انارکی، محمدحسین اقلیدس و ایمان عرب هم به عنوان رتبه دوم گروهی و محمدحسین محمدپور به عنوان رتبه سوم معرفی و تقدیر شدند.

همچنین پنج گروه بدون اولویت به عنوان گروه‌های شایسته تقدیر معرفی شدند. به این ترتیب حامد کمال زاده، سید محمد رضوی زاده و سید اردشیر دیباج در یک گروه، محمدرسول موسی‌پور در یک گروه، امیرحسین جانزاده، امیربهادر برادران، سید محمد رضا پارسائیان و علی مرادی در یک گروه، ریحانه ابرقویی و امین غفاری نژاد در یک گروه و کیومرث سیفی و حامد شیروانی هم در یک گروه دیگر شایسته تقدیر در این مسابقه شدند.

دیگر گروه‌های حاضر در نمایشگاه‌ مسابقه طراحی مدرسه خلاق در بستر فرهنگ و اقلیم نیز عبارتند از:

- الهام امیدواری، امیر امیدواری و الهه گلزاری

- حمیدرضا نوری مطلق، سمانه پورعمادی و محمد اسدی

- محسن خیرمند پاریزی، سید محمدحسین رحمتی و شیرین جاهد

- هانیه صنایعیان، مریم اولادی، حمید کابلی، امین طالبیان، شهاب شریعت بهادری، سیامک زندی و امیرحسین محمد

- غزل صبحی و مهناز طالبی

- مهدی عسکری، پریسا هوشیار آقاجانیان و ابوالفضل سلطانبی

- شیرین عرفان، سارا گداز، حمیدرضا ایکایی، هدیه برومند و مهنوش محمودی

- زهیر متکی و مریم خان محمدی

- علی علی‌نژاد

- فهیمه دخانیان و مصطفی مهاجرانی

- عبدالحمید عالی حسینی، مریم قربانزاده، زهرا حدادی، شادی بخشی خلیفه محله، عطا مختاری راد، زهرا مولوی، زهرا عبدی، مصطفی اویسی و مریم مرادیان

- معصومه عبدالله‌زادگان، فاطمه مولایی، مریم عدالتیان و پدرام سلمانی

- مهرداد پیشکار محمد علی نژاد، سپهر آمر، صفیه نامی و فائزه مقراضی

- لیلا حجت

گفتنی است، دکتر حمید ندیمی، دکتر غلامرضا اکرمی، دکتر حمیدرضا انصاری و دکتر حمیدرضا عظمتی داوری آثار مسابقه طراحی مدرسه خلاق در بستر فرهنگ و اقلیم را برعهده داشتند.

همچنین نمایشگاه آثار مسابقه طراحی مدرسه خلاق در بستر فرهنگ و اقلیم از امروز ۱۷ اسفندماه کار خود را آغاز کرد و تا ۲۰ اسفند دایر خواهد بود. علاقه‌مندان برای تماشای آثار این مسابقه می‌توانند در روزهای یاد شده از ساعت ۹ تا ۱۴ به گالری ابوالفضل عالی به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری مراجعه کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر