نمایشگاه انفرادی چاپ دستی «نگاهی نو» در رشت

نمایشگاه انفرادی چاپ دستی «نگاهی نو» در رشت
برپایی نمایشگاه انفرادی چاپ دستی «نگاهی نو» در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
کد خبر :  ۱۳۷۵۷۹

 

 

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری، نمایشگاه انفرادی آثار چاپ دستی حسن(مهرزاد) دستیاران، با عنوان «نگاهی نو»، متشکل از 25 تابلوی جدید وی سه شنبه 12 اسفند 1399، در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) افتتاح گردید.

حسن(مهرزاد) دستیاران، متولد 1350، کارشناسی نقاشی، دارای سابقه بیش از  سه دهه دهه فعالیت در حوزه نقاشی و چاپ های دستی، نیز تدریس بوده و تا پیش از این در چندین نمایشگاه گروهی نقاشی و چاپ دستی در تهران، رشت و سمنان شرکت نموده است.

وی با اشاره به هنر چاپ دستی، خاطر نشان کرد: امروزه از آنجایی که چاپ در افکار عمومی، یک صنعت کاملا بزرگ شناخته می شود و درک درستی از آن به عنوان یک هنر چند منظوره وجود ندار؛ فلذا با برگزاری نمایشگاه ها و کارگاه های متفاوت، تلاش است تا بتوان این هنر را در راستای فرهنگ سازی به ویژه کسب و کار ارائه نمود.

وی افزود: نمایشگاه نگاهی نو به کیوریتوری سمیرا صفاری، گروه هنری رسم، برگزار گردیده است. این رویداد با هدف ارائه آثاری از انواع چاپ دستی، با معرفی تنوع این هنر و صنعت، سبب اشنایی و رشد سطح کیفی آن می شود. همچنین ارائه تکنیک های خلاقه و نوظهور چاپ دستی از دیگر ویژگی های رویداد حاضر می باشد.

این نمایشگاه تا 20 اسفند جاری، در نگارخانه مارلیک، واقع در رشت، شهرداری، ابتدای سعدی، مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص)، از ساعت 10 الی 17 ادامه دارد. گفتنی است بازدید و خرید اثار برای عموم آزاد می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر