آثاری از عین الدین صادق زاده و حسین غلامی

گشایش نمایشگاه خوشنویسی "نوبت عاشقی" در گالری فرمانفرما

گشایش نمایشگاه خوشنویسی
نمایشگاهی از آثار خوشنویسی عین الدین صادق زاده و حسین غلامی با عنوان "نوبت عاشقی"، دیروزساعت 16 در گالری فرمانفرما گشایش یافت
شنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
کد خبر :  ۱۳۷۴۲۱

 

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری، نمایشگاهی از آثار خوشنویسی عین الدین صادق زاده و حسین غلامی با عنوان "نوبت عاشقی"، دیروز ساعت 16 در گالری فرمانفرما گشایش یافت.

این نمایشگاه تا 17 اسفند1399 ادامه دارد. علاقمندان می توانند ازساعت 11 صبح تا 19 و جمعه ها از ساعت 16 تا 19 به گالری فرمانفرما واقع در میدان هفت تیر، خیابان کریم خان زند، خیابان خردمند شمالی، کوچه اعرابی 2 مراجعه فرمایند. گالری دوشنبه ها تعطیل است.

عین‌الدین صادق‌زاده هنرمند خوشنویس و عضو هییت علمی دانشگاه می باشد. او مدرس دانشکده هنرهای تهران و انجمن خوشنویسان ایران است و تا کنون در حراج ها و موزه های مختلفی شرکت داشته است. نمایشگاه های مختلف گروهی و انفرادی متعددی برگزار کرده است از جمله: موزه ملی اردن، امان ۱۳۷۹، گالری توتال آرت، دوبی امارات متحده عربی،  گالری بیت مزنه، مسقط عمان۱۳۸۳ موزه پیچرسکی لاور، اکراین،  گالری اثر۱۳۸۳، تهران گالری سیحون ۱۳۸۵، تهران و بسیاری دیگر.

مجموعه ندای عشق، نشر تندیس ۱۳۷۵، مجموعه در گلستانه و زلف آشفته انتشارات یساولی ، مجموعه یار ایله صحبت و خیال اوچورمو انتشارات فخر آذر تبریز و مجموعه مشق عشق ۱۳۸۵از دیگر آثار این هنرمند می باشد.

حسین غلامی،فعالیت هنری خود را از سال 1360 در عرصه خوشنویسی آغاز نمود و در ادامه نیز موفق به دریافت گواهینامه درجه یک هنری ـ معادل دکترا ـ در رشته خوشنویسی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و گواهینامه استادی از انجمن خوشنویسان ایران گردید. مدرس و عضو انجمن خوشنویسان ایران و همچنین عضو هیئت داوری جشنواره‌ها و رویدادهای هنری بخشی از فعالیت‌های حسین غلامی در عرصه فرهنگ و هنر کشور است. او با حضور در رقابت‌های هنری نیز موفق به اخذ رتبه نخست چندین رقابت هنری شده است؛ از جمله دومین جشنواره خوشنویسی جهان اسلام. کتابت دیوان اشعار حافظ از جمله فعالیت‌های اجرایی خوشنویسی حسین غلامی است که سال 1386 به چاپ رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر