با حضور رئیس حوزه هنری استان صورت گرفت؛

تقدیر از کارگردان و عوامل اثر منتخب جشنواره سردار آسمانی

تقدیر از کارگردان و عوامل اثر منتخب جشنواره سردار آسمانی
رئیس حوزه هنری خراسان شمالی از کارگردان و عوامل "جدال" اثر منتخب دومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی تقدیر به عمل آورد.
سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
کد خبر :  ۱۳۶۹۸۵

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی ، "وحید نمازی" در مراسم تجلیل از کارگردان و عوامل گروه نمایش "جدال" اثر منتخب دومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی ضمن خداقوت گویی به مجموعه گروه نمایشی جدال،این حرکت هنری را به واسطه بهره‌گیری از زبان هنر نمایش به عنوان هنری فاخر و اثرگذار و دایره گسترده موضوع و محتوای آن بسیار ارزشمند خواند .
"نمازی "، با توجه به سابقه کارگردان و تولید آثار هنری فاخر با رویکرد دینی خواستار تداوم اجرای این اثر نمایشی در دیگر شهرها و به ویژه پایتخت کشور به منظور معرفی بهتر و بیشتر کار شد.
وی ادامه داد: هر چند حضور در جشنواره سبب ایجاد انگیزه و افزایش ضریب اثر هنری خواهد شد، اما اجرای عمومی اثرگذاری و اهمیت بیشتری خواهد داشت.
وی هم چنین از تلاش‌های گروه برای اجرای عمومی این اثر به مدت ۱۰ شب در مرکز استان تقدیر و اظهار امیداری کرد: به زودی و با از بین رفتن ویروس منحوس کرونا شاهد شور و نشاط و پویایی در میان اهالی هنر باشیم.
محمد داورپناه، کارگردان این اثر نمایشی نیز از همراهی و همدلی مجموعه حوزه هنری استان به واسطه فراهم کردن شرایط برای خلق این اثر نمایشی تقدیر کرد.

ارسال نظر