به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری صورت گرفت:

ثبت خاطراتی به رنگ انقلاب

ثبت خاطراتی به رنگ انقلاب
معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خراسان شمالی از تدوین و چاپ مجموعه خاطراتی از انقلاب و دفاع مقدس به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری خبرداد.
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
کد خبر :  ۱۳۶۸۸۳

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، اکرم صدیقی با بیان این که مجموعه‌های «خاطرات آیت ا... مهمان نواز» به قلم «علی حجتی»، «تاثیر اصل 4 ترومن در استان» که مجموعه‌ای تاریخی پژوهشی و توسط «بیژن پروان» به رشته تحریر درآمده است، در زمره اقدامات صورت گرفته به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان است، اظهار کرد: این 2 مجموعه که تولد آن بین یک تا 4 سال به طول انجامیده است، روایتگر خاطراتی از دفاع مقدس و تاریخ انقلاب اسلامی است و در صف مجوز نشر قرار دارد.
معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خراسان شمالی به مجموعه «خاطرات خانواده رنجبریان» به عنوان پروژه دیگری که در مرحله تدوین قرار دارد اشاره کرد و گفت: این اثر به قلم «عاطفه طالب‌پور» مراحل نهایی تدوین را طی می‌کند.
وی از آثار «بازگشت به مقصد» مجموعه خاطرات شهید «مهدی وحیدی» به قلم «محمود وضیع» و «جنگ هم گفت: عشق» خاطرات «عبودی» به قلم «تیمور غلامی» با موضوع دفاع مقدس و انقلاب اسلامی که در نوبت چاپ قرار دارد، خبرداد و تصریح کرد: تاکنون 21 جلد کتاب در سطح ملی و استانی منتشر و روانه بازار نشر شده است.

ارسال نظر