اسپن استودیویی است که از مرزهای طراحی ارتباطات در همه رسانه ها عبور می کند

اسپن استودیویی است که از مرزهای طراحی ارتباطات در همه رسانه ها عبور می کند
ما به پیگیری جسورانه اکتشاف ایمان داریم ، از طریق تخیل و آزمایش بصری فراتر از انتظار فکر می کنیم
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
کد خبر :  ۱۳۶۳۲۴

 

 

"جان پوبوژسکی" John Pobojewski شریک و مدیر طراحی درموسسه اسپن Span است. تخصص وی دراینترمدیا، طراحی برند، اینستالیشن نور و صدا، حرکت و محیط است.

پوبوژسکی به عنوان یکی از پنج طراح مطرح شده در هنرهای ارتباطیِ شیکاگو در سال 2016 شناخته شده است. وی تا به حال تقدیرنامه های حرفه ای از سازمان های هنری حرفه ای همچون انجمن هنرهای تایپوگرافی، آرشیو طراحی شیکاگو، شرکت های AIGA  و SEGDتقدیرنامه حرفه ای دریافت کرده است.

 آثار این طراح در نشریات معتبری همچون  Geraphisو ID Magazine به چاپ رسیده است. و در حال حاضر بخشی از آثارش در مجموعه های دایمی هنری شیکاگو نگهداری می شود.

 

 

پوبوژسکی در کنفرانس های هنری از جمله SALT استانبول ، کنفرانس SEGD ، کنفرانس آنالوگ Mas Context ، کنوانسیون ملی AIGA ، کنفرانس پردازش شیکاگو و TEDx سخنرانی کرده است. وی همچنین سابقه همکاری با کالج ها و دانشگاه های متععدی در ایالات متحده را دارد.

او به عنوان یک هنرمند واسطه ، بخشی از چندین نمایشگاه گروهی از جمله پروژه Metaphysics of Notation مارک اپلباوم در دانشگاه استنفورد و همچنین پنج نمایشگاه سالانه Typeforce را مدیریت کرده است.

 

 

او اعتقاد دارد؛ اسپن استودیویی است که از مرزهای طراحی ارتباطات در همه رسانه ها عبور می کند.

ما به پیگیری جسورانه اکتشاف ایمان داریم ، از طریق تخیل و آزمایش بصری فراتر از انتظار فکر می کنیم. با ترکیب نظم تایپوگرافی با بیان بی باک ، نقش پیام بصری را در فرهنگ و اجتماع بالا می بریم. ما به هر پروژه نگاهی طولانی مدت داریم. تیمی از طراحان ، عکاسان ، انیماتورهای سه بعدی ، تصویرگران ، برنامه نویسان ، موسیقیدانان ، چاپ گران و مربیان با استعداد منحصر به ما پیوسته اند. ما معتقدیم که این مجموعه از دیدگاه های متنوع به تفکر ما نیرو می بخشد ، اصالت را پیش می برد و کار ما را بهتر می کند.

تعدادی از آثار طراحی شده توسط موسسه SPAN را درگالری ببینید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر