معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خراسان شمالی:

«جدال»، اثر منتخب جشنواره سردار آسمانی روی سن می‌رود

«جدال»، اثر منتخب جشنواره سردار آسمانی روی سن می‌رود
اثر نمایشی «جدال» منتخب دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی از چهارم بهمن ماه روی صحنه می رود.
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
کد خبر :  ۱۳۶۳۰۹

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان گفت: اثر نمایشی «جدال» با همکاری بسیج هنرمندان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری به مدت 12 شب از چهارم تا 15 بهمن ماه در تالار فرهنگی و هنری گلشن بجنورد به روی صحنه می رود.
«اکرم صدیقی» افزود: علاوه بر اجرای ویژه برای مسئولان استان، خبرنگاران و عکاسان در روز چهارم بهمن ماه، پوستر این اثر میز با حضور جمعی از مسئولان رونمایی خواهد شد.
وی اجرای عمومی را برای علاقه‌مندان به هنرنمایش از 5 تا 15 بهمن ماه اعلام و تصریح کرد: این اثر با 40 درصد ظرفیت سالن برای علاقه‌مندان روی صحنه می‌رود.
«صدیقی» با بیان این که روزهای 5 تا 7 بهمن این اثر نمایشی در 2 سئانس 17:30 و 18:30 برای علاقه‌مندان اجرا می‌شود، گفت: مابقی روزها اثر نمایشی «جدال» در ساعت 17:30 به روی صحنه می‌رود.
وی خاطرنشان کرد: نمایش «جدال» درباره ایستادگی مردم سوریه، مدافعان حرم، روند شهادت محسن حججی و در ادامه حاج قاسم سلیمانی و به نوعی جدالی میان۳ رنگ سفید که نشانه مردم پاک و بی‌گناه، سبز به نشانه مدافعان حرم و قرمز به نشانه داعشیان ملعون است.
وی اظهار کرد: نمایش «جدال» در زمره 7 اثر راه یافته به بخش صحنه‌ای دومین جشنواره سردار آسمانی بود که به همت حوزه هنری خراسان شمالی تولید شد و توانست در زمره آثار منتخب این دوره قرار بگیرد.

ارسال نظر