نمایش مجسمه‌هایی از هنرمند ایرانی در گالری کروسل ترکیه

نمایش مجسمه‌هایی از هنرمند ایرانی در گالری کروسل ترکیه
آثار هنری «بهرام آشفته» از طراحان و مجسمه‌سازان کشورمان با عنوان «بازیافت و محیط زیست» در ترکیه به نمایش درآمد و تا ۱۵ بهمن در گالری مرکز خرید «کروسل» در شهر استانبول پذیرای علاقه‌مندان است.
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
کد خبر :  ۱۳۶۰۷۷

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری به نقل از ایرنا، این هنرمند متولد مراغه و صاحب دو سبک در هنر مجسمه‌سازی اظهار داشت: ۱۲ اثر ارسالی به استانبول با استفاده از بازیافت و تکنیک جوشکاری طراحی و ساخته شده و شامل مجسمه‌های حیوانات مختلف است.

 

 

به گفته وی هدف نهایی از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی، فرهنگ‌سازی در مورد مسایل بازیافتی است اما در کنار آن آثار نیز مورد پسند بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد و به فروش می‌رسد.

«آشفته» از مواد بازیافتی فلزی و چوبی که در نگاه نخست بسیار آشفته به نظر می‌رسد، آثاری خلق می‌کند که قابلیت نمایش و فروش دارد؛ وی خالق دو سبک تلفیق چوب و فلز و پرتره مشاهیر با فلز به صورت نقش برجسته بوده و بیش از ۵۰ نمایشگاه انفرادی در کشورمان برگزار کرده است.

 

 

«آشفته» تاکنون عناوین متعددی در جشنواره‌ها و رویدادهای هنری مختلف کسب کرده است که از آن جمله می‌توان به عنوان نخست بخش حجم در نهمین و دهمین جشنواره هنرهای تجسمی اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر