اعلام برنامه های فرهنگی و رسانه ای به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دلها

اعلام برنامه های فرهنگی و رسانه ای به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دلها
در نشست خبری روز دوشنبه 8 دی ماه، محمد مهرابی سرپرست حوزه هنری البرز عناوین برنامه های فرهنگی رسانه ای به مناسبت ایام شهادت سردار سلیمانی را اعلام کرد.
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
کد خبر :  ۱۳۵۶۳۵

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان البرز، در نشست خبری روز دوشنبه 8 دی ماه که با حضور محمد مهرابی سرپرست حوزه هنری البرز، سرهنگ سعید صادقی معاون فرهنگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) و محمود یوسفی مسئول مرکز آفرینش های هنری بسیج استان البرز و خبرنگاران و اهالی محترم رسانه برگزار شد عناوین مجموعه فعالیت های فرهنگی و رسانه ای ایام شهادت سردار سلیمانی و همچنین سالروز حماسه 9 دی اعلام شد.

 

در ابتدای این نشست محمد مهرابی ضمن عرض خوش آمد به مدعوین و خبرنگاران به تولید بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی و رسانه ای متناسب با ایام شهادت سردار دلها اشاره کرد و گفت: حوزه هنری استان البرز با همکاری معاونت فرهنگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) و مرکز آفرینش های هنری بسیج استان البرز برنامه فرهنگی مشترک در قالب های مختلف از جمله فیلم، نماهنگ و انیمیشن، ساخت ۲ تیزر داستانی با محوریت انتقام سخت، نماهنگ ۲ زبانه به نام ۲۱، پادکست صوتی و تله تئاتر تولید کرده که از ابتدای دی ماه انتشار آنها آغاز شده است.

 

در بخش دیگر این نشست سعید صادقی معاون فرهنگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه ۹ دی گفت: ۱۰ ویژه برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت این حماسه در استان البرز اجرایی شده است. برگزاری مراسم ۹ دی در مصلای کرج، رژه موتورسواران، برگزاری مراسم در امامزاده طاهر(ع) در ۱۱ دی ماه، گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی ۱۲ دی در پارک تنیس و ۱۶ دی ماه همزمان با چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده و همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد امام جعفر صادق(ع) از جمله این برنامه ها است.

 

پایان بخش این نشست خبری تقدیر از خانواده محترم شهید کارگربرزی اولین شهید مدافع حرم بود که پس از بیان خاطراتی از این شهید والامقام توسط خواهر ایشان انجام شد.

ارسال نظر