درخشش هنرمندان خوزستانی در جشنواره تئاتر مقاومت

درخشش هنرمندان خوزستانی در جشنواره تئاتر مقاومت
طاها علیخانی و علی بدوی با نمایش " و ناگهان باران" کاری از واحد نمایش حوزه هنری خوزستان، جایزه سوم موسیقی بخش صحنه ای هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت را به خود اختصاص دادند.
شنبه ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر :  ۱۳۵۵۱۹

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری خوزستان، آیین اختتامیه هفدهمین دوره جشنواره ملی تئاتر مقاومت با حضور حمید نیلی دبیر جشنواره، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی، محمدیاشار نادری مدیرعامل بنیاد روایت فتح، حسین مسافر آستانه دبیر جشنواره تئاتر فجر، حجت الاسلام بهداروند، امیرحسین شفیعی، مدیران و داوران بخش‌های مختلف و برگزیدگان جشنواره و نیز تعدادی از هنرمندان در تالار وحدت برگزار شد.

در این آیین با رای هیئت داوران؛ طاها علیخانی و علی بدوی  با نمایش  " و ناگهان باران"  از هنرمندان حوزه هنری خوزستان  به صورت مشترک جایزه سوم موسیقی بخش صحنه ای جشنواره تئاتر مقاومت را به خود اختصاص دادند

بنا براین گزارش ، این نمایش به نویسندگی احسان روحی و کارگردانی: مهدی صفی آبادی است و متن آن بر اساس زندگینامه شهید جاویدالاثر مجتبی جعفری نگارش شده است.

گفتنی است، در حاشیه این برنامه از  کورش زارعی به‌عنوان هنرمند فعال در حوزه تئاتر مقاومت و به پاس سال‌ها تلاششان در این عرصه تقدیر شد.

ارسال نظر