فراخوان جایزه هنری Prisma

فراخوان جایزه هنری Prisma
برگزار کننده به دنبال نقاشی، طراحی، هنر گرافیک و چاپ از هر اندازه و روی هر بستری است
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
کد خبر :  ۱۳۵۱۵۴

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری به نقل از prismaartprize.com، انجمن فرهنگی ایل وارکو خوشحال است که هفتمین دوره جایزه هنری Prisma، یک فراخوان بین المللی آزاد برای هنرمندان را که هر سه ماه یک بار برگزار می شود، اعلام می کند.

برگزارکننده جشن آخر سال در چهارمین دوره برگزاری، با تمام آثاری که برای نمایش مناسب می داند میزبان یک نمایشگاه جمعی است. تمام نقاشی های برنده در یک نمایشگاه بزرگ جمعی در یک گالری در رم به مدت یک هفته در معرض دید قرار خواهند گرفت، جایی که از مجموعه داران، صاحبان گالری ها، منتقدان هنری و افراد پرشور درباره هنر دعوت می شوند.

 

برگزار کننده به دنبال نقاشی، طراحی، هنر گرافیک و چاپ از هر اندازه و روی هر بستری است.

کارهای شما توسط هیئت داوران هنری به دقت بررسی خواهد شد. برگزار کننده حداکثر ظرف ۴۸ ساعت پاسخ خواهد داد و به شما خواهد گفت که آیا کار شما در مسابقه فینالیست شده یا خیر. به این ترتیب می توانید بلافاصله تصمیم بگیرید که اثرتان را شرکت دهید و یا بر چیز دیگری تمرکز کنید. اگر کار شما انتخاب شو ، بلافاصله در وب سایت برگزار کننده و در شبکه های اجتماعی آنها قرار می گیرد.

برنده تا ۱۵ فوریه ۲۰۲۱ اعلام خواهد شد.

این نمایشگاه در Atelier Montez برگزار می شود که یک کارخانه هنر معاصر است و در سال ۲۰۱۲ از بازسازی یک لاشه شهری بین ذخیره گاه طبیعی Aniene و حومه تاریخی رم، Pietralata، در پروژه ای توسط هنرمند Gio Montez، جاکومو کاپوگروسی و معمار فرانچسکو پری ساخته شده است.

 

 

جایزه

هر سه ماه برگزارکنندگان از بین تمام آثار نهایی که ۵۰۰ یورو جایزه نقدی دریافت می کنند، برنده ای را انتخاب می کنند. آنها هر ساله ۲۰۰۰ یورو جایزه نقدی به بهترین هنرمندانی اهدا می کنند که در مسابقات فصلی که هر سه ماه برگزار می شود، شرکت می کنند.

همه برگزیدگان نهایی برای همیشه در گالری آنلاین قرار می گیرند و همچنین برای جوایز این بخش نیز رقابت می کنند. آنها همچنین برای نمایشگاه سالانه مورد بررسی قرار می گیرند. همه شرکت کنندگان در نمایشگاه سالانه جایزه خرید را به عنوان جایزه دریافت می کنند.

"جایزه Viviva Colors" و سه "جایزه Biafarin" به یکی از هنرمندان نهایی این دوره اهدا می شود.

 

 

هزینه های ثبت نام:

هزینه ارسال ۲۵ یورو است و امکان ارسال حداکثر ۳ اثر را دارد. با این وجود می توان ۵ اثر هنری دیگر را با پرداخت اعتیاد ۵ یورو برای هر کار دیگر ارائه داد.

آخرین مهلت ثبت نام: ۳۱ ژانویه ۲۰۲۱ ( ۱۲ بهمن ۹۹ )

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید: https://www.prismaartprize.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر