دیدار رئیس اداره سازمان تبلیغات اسلامی دزفول با مدیر حوزه هنری دفتر دزفول

دیدار رئیس اداره سازمان تبلیغات اسلامی دزفول با  مدیر حوزه هنری دفتر دزفول
به منظور هماهنگی هر چه بیشتر در اجرای برنامه های مشترک ، رئیس اداره سازمان تبلیغات اسلامی دزفول با مدیر حوزه هنری دفتر دزفول دیدار و گفتگو کرد.
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
کد خبر :  ۱۳۵۱۲۷

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری خوزستان ،در این دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی دزفول به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری دزفول اشاره کرد و گفت: این شهرستان با داشتن نیروهای فرهنگی جوان می‌تواند در پیشبرد اهداف شهرستان و استان حرکت های بسیار تاثیرگذاری داشته باشد. و اداره ی تبلیغات اسلامی دزفول و حوزه هنری می‌تواند به کمک هم از این فرصت استفاده نمایند.
حجت الاسلام و المسلمین احسان خاکی خاطر نشان کرد: حوزه هنری در ارتقای سطح آگاهی ، تجربه و بینش نسل جوان و تشویق آنان به هنرهای اسلامی و بومی بسیار تاثیر گذار می باشد.
همچنین در این دیدار علیرضا مهدویان پور گفت: حوزه هنری دفتر دزفول مامن گاه همه علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر است و می‌تواند با توجه به پتانسیل های عظیمی که در این شهرستان وجود دارد فعالیت های زیادی در سطح کشور انجام دهد.
وی افزود: علیرغم انجام فعالیت های متعدد این دفتر، نبود زیرساخت مناسب نیروی انسانی، تجهیزات و اعتبارات باعث شده تا نتوانیم به درستی حرکت های فرهنگی و هنری را به خوبی نشان دهیم که امیدوارم این مهم در آینده ای نزدیک برطرف و بتوانیم گامی موثر در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان داشته باشیم.
در این دیدار مدیر حوزه هنری دفتر دزفول گزارشی از فعالیت های این دفتر و تولیدات و برنامه هایی انجام شده را ارائه داد.

ارسال نظر