کسب پلاک برنز مسابقه 《I,Itar Pejo》 توسط کاریکاتوریست اردبیلی

کسب پلاک برنز مسابقه 《I,Itar Pejo》 توسط کاریکاتوریست اردبیلی
رسول حاجی زاده، کاریکاتوریست اردبیلی مقام سوم مسابقه《I,Itar Pejo》را کسب کرد
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
کد خبر :  ۱۳۵۱۱۴
 
 

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل، هدف از برگزاری دومین مسابقه بین‌المللی کارتونی ایجاد انگیزه در شرکت کنندگان و فراهم سازی بستری جهت ابراز عقاید آنها ذکر شده است.

دبیرخانه این مسابقه بین المللی ۲۵۳ اثر، کلمات قصاری از ۶۳ نویسنده و ۱۵۸ کارتون در بخش کودک و نوجوان را دریافت کرد.

رسول حاجی‌زاده هنرمند حوزه هنری استان اردبیل متولد ۱۳۵۸ در اردبیل است که در کارنامه هنری وی هنرمند برگزیده سال پیامبر اکرم(ص) در سال ۱۳۸۵، دانشجوی نمونه کشوری، طراحی کاراکتر انیمیشن، تصویرسازی کتاب، دبیری و داوری جشنواره‌های مختلف و دریافت بیش از ۸۰ جایزه ملی و بین‌المللی از جشنواره‌های سوریه، اوکراین، کرواسی و دهها کشور دیگر دیده می‌شود.

وی تحصیلات آکادمیک را با کارشناسی مدیریت فرهنگی به اتمام رساند ولی فعالیت هنری خود را از هنرستان آغاز و در رشته کاریکاتور و کارتون به درجات حرفه‌ای دست یافت و جزو اولین هنرمندان این رشته در اردبیل به شمار می‌رود که جوایز بین‌المللی متعددی دریافت کرده است. در ادامه فعالیت‌های حرفه‌ای خود وارد حیطه انیمیشن شد و در این زمینه نیز توانست خلاقیت و توانایی خود را به نمایش بگذارد. حاصل تلاش‌های چند ساله اودر این زمینه ساخت چندین انیمیشن کوتاه و بلند است و کسب چندین جایزه از جشنواره‌های معتبر می‌باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر