فراخوان طراحی تایپوگرافی TDC67

فراخوان طراحی تایپوگرافی TDC67
مسابقه بین المللی سالانه TDC67 – Type Directors Club 2020 ، ضمن حفظ تعهد مداوم خود نسبت به هنر و صنعت تایپوگرافی و طراحی، برتری و نوآوری تایپوگرافی را معرفی می کند
يکشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
کد خبر :  ۱۳۵۰۳۸

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری، مسابقه بین المللی سالانه TDC67 – Type Directors Club 2020 ، ضمن حفظ تعهد مداوم خود نسبت به هنر و صنعت تایپوگرافی و طراحی، برتری و نوآوری تایپوگرافی را معرفی می کند.

این مسابقات دارای دسته های زیر است:

 Single Typeface: حروف چاپی منفرد به تنهایی و بدون انواع سبک طراحی شده اند.

Family Type : حروف چاپی برای رقابت با انواع سبکی مانند حروف بزرگ رومی، ایتالیک و پررنگ یا کوچک طراحی و وارد می شوند. حداکثر و شامل هشت نوع مجاز است.

 Super Type : طرح های Typeface که بیش از هشت نوع از نزدیک مرتبط را تشکیل می دهد ، Superfamilies نوع محسوب می شوند. Superfamilies همچنین شامل فونت های Pi و Dingbat هستند که از لحاظ سبک سبک مربوط به طرح های اصلی حروف الفبا یا ایده آل هستند و همچنین فونت های متغیر.

 Type System: گروه های گسترده ای از حروف تایپی مرتبط دارای طرحهای جداگانه برای متن و ترکیب نمایش، یا گروه هایی از حروف چاپی مرتبط با طرحهایی متعلق به دسته های سبک مختلف ، مانند serif و sans-serif و slab serif و و semi-serif . قلم های دیجیتالی در قالب Multiple Master یا در قالب OpenType اغلب در این زیر مجموعه قرار می گیرند.

 Pi یا Ornament: حروف چاپی دارای مجموعه کاراکترهای ویژه برای برنامه های ریاضی، آوایی و سایر برنامه های کاربردی و همچنین خفاش های دینگ ، آیکون ها ، نمادها و سایر موارد تصویری در قالب قلم است. طرح های تزئینی و حاشیه ای نیز در این زیر مجموعه قرار می گیرند.

 گروه دانشجویی

طراحی Typeface – طراحی Typeface بخشی از طراحی ارتباطی TDC نیست و یک رقابت جداگانه است که توسط هیئت داوران مسابقه Typeface Design قضاوت می شود. این باید یک تکلیف دانشجویی برای واجد شرایط بودن باشد.

شرایط ارسال:

 هر نوع طرح حروف جدید که از اول ژانویه تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۲۰ تولید یا منتشر شود واجد شرایط است.

 فایلهای آثار باید به صورت PDF یا تصاویر دیجیتالی ارسال شوند. لطفاً از وضوح بالا برای داوریمناسب در مورد کار خود اطمینان حاصل کنید. هر ورودی می تواند حداکثر ۱۲ صفحه اثبات کننده داشته باشد. اثبات ممکن است شامل عناوین ، متن کوتاه یا طولانی ، نمونه صفحات یا انتشار دو صفحه ای آرایش کتاب یا مجله یا متن چند ستونی باشد.

معیارهای ارزیابی:

 یک ایده اصلی و الهام بخش است

 خوب اجرا شده

 مربوط به زمینه آن است

هفته ۲۲ فوریه ۲۰۲۱ از طریق ایمیل به برندگان اطلاع داده می شود.

مبلغ ثبت نام:

هزینه های ورودی بسته به دسته بندی متفاوت است و برای دسته Single Typeface از ۵۰ دلار شروع می شود.

آخرین مهلت ثبت نام: ۸ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۹ دی ۹۹ )

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید: https://tdc.oneclub.org

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر