کارگاه لبخند را بشنویم

کارگاه لبخند را بشنویم
برنامه کارگاه لبخند با اجرای روح‌الله احمدی از رادیو صبا پخش می‌شود
دوشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷
کد خبر :  ۱۳۴۹۲۶

 

کارگاه لبخند نام برنامه تازه‌ای است که از رادیو صبا پخش می‌شود. این برنامه با اجرای روح‌الله احمدی و با تهیه‌کنندگی مژده آقا محمدی به نقد و بررسی و آموزش طنز و شوخ طبعی می‌پردازد.

 

روح‌الله احمدی مجری کارگاه لبخند در این خصوص گفت: « در هر برنامه یکی از شاعران و نویسندگان طنزپرداز و صاحب نظر به عنوان کارشناس مهمان برنامه است و با کمک کارشناس در طول برنامه با نگاهی تعلیمی و متفاوت به بررسی طنز و شوخ طبعی می‌پردازیم.

در بخشی از کارگاه لبخند آثار طنزی که همراهان و شنوندگان برنامه برایمان می‌فرستند نقد و تحلیل می‌شود. در بخش دیگر آثار طنزپردازان کارکشتۀ کشور و بزرگترها را می‌خوانیم و از شگردهای طنزی که در این آثار به کار گرفته شده می‌گوییم و درباره‌ آن صحبت می‌کنیم.

به همین بهانه از آرایه‌ها، تکنیک‌ها و شگردهای طنزپردازی می‌گوییم و به سراغ قالب‌های مختلفی همچون شعر، داستان، نثر و کاریکلماتور می‌رویم.

به طور خلاصه به هر موضوعی که به طنز و طنزآوری مربوط باشد نیم نگاهی داریم و به آن خواهیم پرداخت. »

 

کارگاه لبخند برنامه‌ای جذاب و متفاوت است که به خوانش و آموزش و تحلیل فنی و علمی طنز می‌پردازد. این برنامه را می‌توانید شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 13.15 از رادیو صبا روی موج اف ام و ردیف 105.5 مگا هرتز گوش کنید.

قسمت‌های اول تا هشتم کارگاه لبخند را در سایت بلبل‌زبونی بشنوید و دریافت کنید.

ارسال نظر