در مسیر تولید فیلم مستند «آیت الله کوهستانی » صورت گرفت

بازدید بخش هایی از لوکیشن فیلم مستند آیت الله کوهستانی

بازدید بخش هایی از لوکیشن فیلم مستند آیت الله کوهستانی
رییس حوزه هنری مازندران همراه با «مهدی زمانپور کیاسری» _کارگردان سینمای مستند_ جهت بازدید بخشی از لوکیشن تولید تازه این مرکز به روستای کوهستان رفتند.
پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
کد خبر :  ۱۳۴۸۲۷

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری مازندران «مهدی معصومی گرجی» رییس این مرکز در دیداری که ظهر روز چهارشنبه 28 آبان سال جاری صورت گرفت، همراه با «مهدی زمانپور کیاسری» در روستای کوهستان شهرستان بهشهر حاضر شد.

معصومی گرجی پس از بازدید مکانهای مرتبط با زندگی و درس و بحث آیت الله کوهستانی، از  نوه آن عالم نامدار خواست تا در مرحله پژوهش و پیش تولید فیلم به همکاری با تیم فیلمساز بپردازد.
وی دغدغه خود در تولید این کار هنری را بازتاب فضای معنوی زندگی آیت الله کوهستانی برشمرد و تاکید کرد که انتظار می رود این اثر هنری آیینه تمام نمای شخصیت آن مرد راه معرفت و انسانیت باشد.
مهدی زمانپور کیاسری که با ساخت فیلمهایی همچون «مش اسماعیل» «پاپلی» «آسک» « راه دل» و... در صحنه های مختلف بین المللی داخل و خارج از کشور حضور موفقی داشته، در حاشیه این دیدار گفت: تولید مستند همواره باید به گونه ای باشد که بتواند با تاثیر در زندگی بیننده تغییر مسیری در جریان روزمره وی ایجاد کند.

همچنین «شیخ عبدالکریم کوهستانی» نوه آیت الله کوهستانی با برشمردن برخی ویژگی های جد خود، رفتار و سیره عملی وی را یکی ازمهمترین مولفه های محبوبیت او نزد مردم عنوان کرد و گفت: انتظار می رود با ساخت چنین آثاری زاویه های پنهان شخصیت وجودی انسانهای نمومنه برای مردم آشکار شود.

در پایان این دیدار مقرر شد که تیم فیلمساز با مطالعه منابع موجود و تحقیقات میدانی بیشتر، اقدامات لازم جهت نوشتن فیلمنامه اولیه را صورت دهد.

 

ارسال نظر