دیدار رئیس حوزه هنری با خانواده مرحوم یلالی

دیدار رئیس حوزه هنری با خانواده مرحوم یلالی
دادمان با حضور در شهرستان آبادان با خانواده مرحوم احمد یلالی خادم الشهدا دیدار کرد.
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
کد خبر :  ۱۳۴۸۰۳

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری خوزستان، «شهریار قلی‎گشتی»  اظهار کرد: محمدمهدی دادمان در سفر به شهرستان آبادان با خانواده مرحوم احمد یلالی خادم‌الشهدا و از پرسنل حوزه هنری خوزستان که چندی پیش بر اثر بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت، دیدار و از آنها دلجویی کرد.

مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی دفتر آبادان با بیان اینکه رئیس حوزه هنری کشور همچنین از ساختمان شهید آوینی حوزه هنری آبادان که سال 71 احداث و به حوزه هنری این شهرستان تحویل داده شد، بازدید کرد افزود: این ساختمان در سال 96 با رایزنی منطقه آزاد اروند تجهیز و بازسازی شد ولی همچنان نیاز به بازسازی دارد.

وی از دیگر برنامه‌های دادمان را دیدار با مسئولان واحدهای نمایش و تجسمی حوزه هنری آبادان دانست و تصریح کرد: رئیس حوزه هنری همچنین ساختمان شهید رهبر حوزه هنری آبادان و کتابخانه حوزه که توسط مرحوم یلالی با موضوع دفاع مقدس راه‌اندازی شده بود، بازدید کرد.

قلی‌گشتی یاد آور شد: مرحوم یلالی در عرصه دفاع مقدس و انقلاب به شکل تخصصی فعالیت‌های خوبی را ارائه کرد که از جمله می‌توان به جمع‌آوری خاطرات رزمندگان و شهدا، تولید کتاب‌هایی با موضوع دفاع مقدس، برگزاری شب خاطره شهدا، تهیه و تولید مستند و کلیپ با موضوع دفاع مقدس و ... اشاره کرد.

ارسال نظر