رییس حوزه هنری مازندران خبر داد

تولید فیلم مستند با موضوع آیت الله کوهستانی

تولید فیلم مستند با موضوع آیت الله کوهستانی
گوشه هایی از زندگی عارف وارسته آیت الله کوهستانی در قالب فیلم مستند به نمایش در می آید.
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
کد خبر :  ۱۳۴۶۳۹

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری مازندران «مهدی معصومی گرجی» رییس این مرکز با اعلام خبر فوق افزود: حضرت آیت الله کوهستانی از عالمان و عارفان بزرگ جهان تشیع بوده اند که در مازندران و شهرستان بهشهر زاده شدند و پس از درک محضر عالمان بزرگ، با بنا نهادن حوزه ای در این شهر به تربیت طلاب بسیاری همت کردند.

وی با اشاره به کمالات معنوی و جایگاه علمی و فقهی این شخصیت معاصر گفت: حوزه هنری مازندران با رویکرد شناخت و آشنایی بیشترجامعه(بویژه جوانان) با ابعاد فکری آیت الله کوهستانی و نشر اندیشه های وی تصمیم به ساخت فیلمی مستند گرفت.

رییس حوزه هنری مازندران ادامه داد: پس از چند رایزنی های اولیه و جلب موافقت خانواده ( و نوه ) حضرت آیت الله کوهستانی تحقیقاتی دراین باره آغاز و قرار بر این شد که فیلم مستند یاد شده با کارگردانی یکی از فیلمسازان جوان و خوش سابقه استان تولید شود.

معصومی گرجی در پایان یاداور شد که آغاز پیش تولید فیلم مستند حضرت آیت الله کوهستانی همزمان با هفته مازندران بوده است و بزودی اخبار بیشتری در این باره منتشر خواهد شد.

شایان ذکر است که آیت الله کوهستانی در سال 1267(ه ش) در روستای کوهستان شهرستان بهشهر دیده به جهان گشود و پس از گذراندن دروس حوزوی در مازندران، مشهد، قم و نجف دوباره به سرزمین مادری بازگشت و در سال 1351 (ه ش) دیده از جهان فرو بست.

 

ارسال نظر