مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان خبر داد:

نمایشگاه مجازی پوستر «۱۳ آبان» در حوزه هنری خوزستان

نمایشگاه مجازی  پوستر «۱۳ آبان» در حوزه هنری خوزستان
باوی‌زاده از آغاز به کار نمایشگاه مجازی پوستر «۱۳ آبان» به مناسبت روز مبارزه با استکبارستیزی خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا (18 آبان) در تارنمای حوزه هنری خوزستان برپاست.
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴
کد خبر :  ۱۳۴۴۳۳

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری خوزستان،«محمد باوی‌زاده»، با اشاره به برپایی نمایشگاه پوستر «13 آبان» اظهار کرد: این نمایشگاه به همت حوزه هنری خوزستان به مناسبت روز مبارزه با استکبارستیزی به صورت مجازی برگزار شده است.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان افزود: این مجموعه شامل 31 اثر در بخش‌های گرافیک و پوستر از همه هنرمندان کشور با موضوع استکبار جهانی است.

وی اضافه کرد: رویداد 13 آبان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که هر سال به همین مناسبت ورک‌شاپ و کارگاه‌های متفاوتی توسط حوزه هنری برگزار می‌شود اما امسال با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، این مجموعه را در فضای مجازی خدمت علاقه‌مندان و دوستداران هنر عرضه می‌کنیم.

باوی‌زاده تصریح کرد: هدف ما از برگزاری این نمایشگاه مجازی، معرفی و آشنایی نسل امروز به ویژه جوانان و نوجوان با رویدادهای 13 آبان است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا(18 آبان) ادامه دارد یاد آور شد: علاقه‌مندان برای مشاهده این مجموعه می‌توانند به تارنمای حوزه هنری خوزستان به آدرس https://www.artkhuzestan.ir/fa/pages/Gallery-detail/3656 مراجعه کنند.

گفتنی است، این نمایشگاه به طور همزمان در گالری مجازی حوزه هنری انقلاب اسلامی دفتر دزفول به آدرسv_gallery_hozeh_dez در معرض دید علاقمندان میباشد.

ارسال نظر