همزمان با هفته استکبارستیزی

برگزاری نمایشگاه کاریکاتور ترامپیسم و حقوق بشرآمریکایی در نگارخانه سوره

برگزاری نمایشگاه کاریکاتور ترامپیسم و حقوق بشرآمریکایی در نگارخانه سوره
در این نمایشگاه بیش از 44 اثر کاریکاتور و کارتون از هنرمندان بین‌المللی در ارتباط با سیاست‌های ویرانگرانه ترامپ و ایالات متحده و  اقدامات جنایتکارانه این کشور در حوزه حقوق بشر به  معرض نمایش گذاشته‌شده است
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
کد خبر :  ۱۳۴۴۲۳
نمایشگاه کاریکاتور ، کارتون و پوستر با موضوع استکبارستیزی ترامپیسم و حقوق بشر در گالری سوره مهر حوزه هنری استان بوشهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری بوشهر، نمایشگاه بین‌المللی منتخب کاریکاتور استکبارستیزی و ترامپیسم به مناسبت هفته استکبارستیزی و روز بزرگداشت 13آبان ماه  در آئینی با حضور مسئولان استانی در بوشهر گشایش یافت .
 
در حاشیه این آئین امید پارسایی فر رئیس حوزه هنری استان بوشهر اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از 44 اثر کاریکاتور و کارتون از هنرمندان بین‌المللی در ارتباط با سیاست‌های ویرانگرانه ترامپ و ایالات متحده و  اقدامات جنایتکارانه این کشور در حوزه حقوق بشر به  معرض نمایش گذاشته‌شده است
وی بیان کرد : در هرکدام از این آثار به مفاهیم عمیقی ازجنایات و جهانخواری آمریکا اشاره شده است که به شیوه ای  هنرمندانه خلق شده اند.
 
پارسایی فر افزود : در این نمایشگاه آثار کاریکاتوریست‌هایی از کشور مختلف دنیا ازجمله ایران، آمریکا، اندونزی، ژاپن، ایتالیا، مکزیک، یونان و آلمان از دوازدهم الی 19 آبان ماه به مدت 8روز در گالری سوره حوزه هنری بوشهر در نوبت صبح از ساعت 9الی 13 به معرض نمایش درآمده است.
رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر تاکید کرد :برگزاری این نمایشگاه به کمک هنرمندان بین المللی، نشان دهنده گسترش هنر متعهدانه و آگاه کننده در سرتاسر جهان است که حوزه هنری در ایران اسلامی به عنوان مرکزی برای جهت دهی و ساماندهی و برنامه ریزی آن اقدام کرده و خواهد کرد.
ایشان یادآور شد ؛ با توجه به شیوع ویروس کرونا این نمایشگاه در شبکه‌های اجتماعی نیز بارگذاری خواهد شد که علاقه‌مندانی که امکان حضور در نگارخانه سوره ندارند، بر روی شبکه‌های مجازی از این آثار بهره‌مند خواهد شد.
 
 


 
 
 
 
 
 
 
شایان به ذکر است در آیین افتتاحیه نمایشگاه استکبارستیزی و ترامپیسم با حضور حجت‌الاسلام یوسف جمالی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، محمد مظفری، ریس دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر، مهدی عالی زاده ، معاون فرهنگی سپاه امام صادق (ع) ، مصطفی مردانی ریس بسیج هنرمندان استان بوشهر ، رضا رضازاده معاون سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر ، حمید زارعی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی و جمعی از هنرمندان ب و با رعایت مقررات بهداشتی برگزار شد.
 

ارسال نظر