حوزه هنری استان اردبیل برگزار می‌کند:

پویش هنرمندان اردبیلی با عنوان «رحمت للعالمین»

پویش هنرمندان اردبیلی با عنوان «رحمت للعالمین»
پویش «رحمت للعالمین» هنرمندان اردبیلی در اعتراض به دولت فرانسه در پی مواضع توهین آمیز اخیر رئیس جمهور این کشور به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) برگزار می‌شود.
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
کد خبر :  ۱۳۴۲۸۲

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل، امیر رجبی رئیس حوزه هنری استان اردبیل از برگزاری پویش هنرمندان در پی مواضع توهین آمیز اخیر رئیس جمهور فرانسه به ساحت نبی مکرم اسلام(ص) و در گرامیداشت هفته وحدت و روز میلاد حضرت رسول(ص) هنرمندان اردبیلی به همت حوزه هنری استان اردبیل خبر داد و افزود: اقدام به برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری در قالب پویش «رحمت للعالمین» و «پیامبرم را دوست دارم» کمترین کاری است که هنرمندان می‌توانند ارادت خود را به ساحت قدسی پیامبر اسلام(ص) برسانند.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل اضافه کرد: این اولین باری نیست که استکبار جهانی به ساحت مقدس پیامبر اسلام اهانت کرده و آخرین بار هم نخواهد بود. چرا که دشمنان اسلام با تفکر اسلام ناب محمدی از همان ابتدای تاریخ مشکل داشته‌اند و از این پس هم خواهند داشت.

رجبی افزود: برماست به عنوان پیروان راستین نبی مکرم اسلام از هرچه در توان داریم برای اثبات حقانیت پیامبر مهر و محبت برای جهانیان بهره ببریم. به خصوص هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر می‌توانند با تولید آثار هنری و محصولات فرهنگی پیشرو در این اقدام پسندیده باشند تا به واسطه آثار خود به جهانیان نشان دهند که پیامبر اسلام رحمت اللعالمین؛ رحمتی از سوی خدا برای جهانیان است. 

امیر رجبی در پایان گفت: برگزاری بیست و چهارمین شب شعر و موسیقی با حضور هنرمندان موسیقی آیینی، عاشیقی و شعرای استانی، برگزاری ورک شاپ هنرمندان تجسمی در رشته‌های کاریکاتور، خوشنویسی و طراحی پوستر با مضمون پیامبر اسلام(ص)، برگزاری نمایشگاه مجازی پوستر وحدت و نمایشگاهی از آثار هنری با مضمون پیامبر اعظم(ص) و همچنین تولید آثار هنری توسط هنرمندان و نشر آن در فضای مجازی از برنامه های پیش بینی شده در قالب این پویش است.

برچسب ها: رحمت للعالمین

ارسال نظر