از کتاب خاطرات طنز دوماشال رونمایی شد

از کتاب خاطرات طنز دوماشال رونمایی شد
کتاب «دوماشال» خاطرات جانباز عزیز «ماشاالله حرمتی» به قلم «مهین سمواتی» منتشر شد.
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
کد خبر :  ۱۳۴۰۶۹

نویسنده کتاب، مهین سمواتی، ماشاالله حرمتی راوی کتاب را جانبازی ۵۰ درصد با خاطراتی جذاب و طنزگونه معرفی کرد و گفت: «دوماشال» علاوه بر شرح رشادت‌های رزمندگان به رنج‌ها و مرارت‌های مادران قهرمانی پرداخته که با جسمی رنجور در التهاب و انتظاری دائمی به سر می‌برند و سرافرازی ما در جنگ مرهون از خود گذشتگی و بزرگ منشی آن‌هاست.

کتاب خاطرات راوی در عملیات‌های «کربلای ۵»، «والفجر ۸»، «نصر ۸»، «میمک»، «جزیره مجنون»، «ماوت» و «مرصاد» است. جذابیت این خاطرات علاوه بر اینکه سندی پر افتخار از دفاع شکوه‌مند ایران اسلامی است؛ روایت تحول و شکل‌گیری شخصیت نسلی است که نهال وجودشان در جبهه‌ها تبدیل به درخت شد و راه سیر و سلوک عارفانه را در پیش گرفتند و در نهایت به ملاقات خدا شتافتند.

«ماشاالله حرمتی» راوی کتاب در عملیات جزیره مجنون و کربلای ۵ جانباز شده است و در این کتاب خاطرات شیرین، طنز و حزن انگیزی از رزمندگان به ویژه شهیدان حسین ابراهیمی، اصغر طاهری، جعفر عبادی، محمد حسین محمدلو و امیر فضل‌اللهی آمده است.

مهین سماواتی درباره آماده شدن این اثر خواندنی گفت: فرایند مصاحبه، پیاده سازی و چاپ کتاب دو سال طول کشید. این کتاب در ۱۹۲ صفحه با قیمت ۳۵ هزار تومان، به همت حوزه هنری استان همدان و از سوی انتشارات سوره مهر چاپ شده است.

 

 

ارسال نظر