برگزیده فراخوان رقابتی «لبیک یا حسین»:مهمترین مزیت گرافیک، توانایی در انتقال پیام است

برگزیده فراخوان رقابتی «لبیک یا حسین»:مهمترین مزیت گرافیک، توانایی در انتقال پیام است
نازنین اسماعیلی زاده هنرمند گرافیست کرمانی معتقد است انتقام پیام و مفاهیم مهمترین مزیت رشته هنری گرافیک نسبت به سایر رشته هایی هنری است.
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
کد خبر :  ۱۳۳۶۷۲

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان، نازنین اسماعیلی زاده برگزیده فراخوان رقابتی حروف نگاری «لبیک یا حسین» عنوان کرد: چندین سال است که در رشته گرافیک مشغول به کار هستم و امیدوارم در آینده تسلط و تبحر کافی را در رشته گرافیک برای موثر بودن به دست بیاورم.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مزیت های رشته گرافیک موثر بودن در انتقال پیام و مفاهیم است افزود: رسانه در دنیای امروز بسیار با اهمیت است و تاثیرگذار، گرافیک یک ابزار مهم در رسانه است و گاه یک تصویر، تاثیرگذارتر از چندین ساعت سخنرانی می تواند در حل مسائل مهم اجتماعی کمک بسیاری کند.

برگزیده فراخوان رقابتی «لبیک یا حسین» عنصر فعالیت جهادی را حلقه مفقوده در نهادهای فرهنگی برشمرد و بیان کرد: کار خوبی که در حوزه هنری کرمان درحال انجام است و امیدوارم با جدیت بیشتری انجام شود مرتبط ساختن افراد مبتدی در رشته ای مثل گرافیک با اساتید برجسته کشوری است و این اتفاق می تواند به توانمند سازی هنرمندان جوان کمک شایانی کند.

وی در ادامه افزود: امیدوارم فراخوان هایی که ماهیت رقابتی دارند و باعث ایجاد انگیزه می شود در طول سال بیشتر منتشر شود.
این هنرمند جوان کرمانی در پایان ضمن تشکر از استاد علیرضا بیت اللهی مدرس کارگاهی آماده سازی این فراخوان رقابتی گفت: وجود گعده ها و کارگاه هایی با حضور اساتید مجرب در پیشرفت هنرمندان بسیار موثر است، هرچقدر هم یک هنرمند توانا باشد اما باز کسب تجربه پایانی ندارد و اساتیدی هستند که تجربه بیشتری داردند. امیدوارم این گعده و کارگاه ها همچنان ادامه داشته باشد.

ارسال نظر