درخشش هنرمندان کرمانی در فراخوان رقابتی حروف نگاری «لبیک یا حسین»

درخشش هنرمندان کرمانی در فراخوان رقابتی حروف نگاری «لبیک یا حسین»
از میان ۷۱ اثر راه یافته به بخش نمایشگاهی فراخوان رقابتی «لبیک یا حسین» آثاری از نازنین اسماعیل زاده و امین زاده تقی از طراحان و گرافیست های کرمانی به چشم می خورد
يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
کد خبر :  ۱۳۳۴۲۴

 

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان کرمان، با اعلام نتایج نهایی فراخوان رقابتی حروف نگاری «لبیک یا حسین»، از بین ۸۴۶ اثر رسیده به دبیرخانه، پس ارزیابی و بررسی دقیق توسط هیئت داوران تعداد ۷۱ اثر به بخش نمایشگاهی این فراخوان رقابتی راه یافتند.

از میان ۷۱ اثر راه یافته به بخش نمایشگاهی فراخوان رقابتی «لبیک یا حسین» آثاری از نازنین اسماعیل زاده و امین زاده تقی از طراحان و گرافیست های کرمانی به چشم می خورد.

براساس این گزارش از میان ۷۱ اثر راه یافته به بخش نمایشگاهی فراخوان رقابتی حروف نگاری«لبیک یا حسین» اثر نازنین اسماعیلی زاده توسط هیئت داوران شایسته تقدیر اعلام و با اهدای قاب فرش متبرک و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال از ایشان  تقدیر بعمل آمد.

فراخوان رقابتی حروف نگاری «لبیک یا حسین» به همت کانون هنر شیعی و با حمایت حوزه هنری انقلاب اسلامی اواخر مردادماه منتشر و بنابر اعلام دبیرخانه این فراخوان رقباتی، آثار راه یافته به بخش نمایشگاهی  در آستانه اربعین حسینی در گالری حوزه هنری تهران و پرتال فرهنگی راسخون به نمایش گذاشته می‌شود.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر