" قصه های خاکریز" در حوزه هنری هرمزگان

نمایشگاه مجازی پوستر " قصه های خاکریز" در حوزه هنری هرمزگان
يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
کد خبر :  ۱۳۳۴۲۲

 

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان هرمزگان، مهری لشکری مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان گفت : مسابقه پوستر " قصه های خاکریز" با هدف آگاهی دادن به نسل جوان درباره تاریخ دفاع مقدس از طریق آثار هنری ، تولید آثار فاخر و ارزشی با موضوع دفاع مقدس به همت حوزه هنری استان هرمزگان برگزار گردید که پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه ، بر اساس رای هیئت داوران آقای علیرضا دستجردی و فاطمه حسینی به صورت مشترک به عنوان برگزیدگان بخش پوستر این مسابقه انتخاب شدند .
لشکری بیان داشت : هر ساله حوزه هنری هرمزگان در ایام هفته دفاع مقدس فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف فرهنگی هنری برگزار می نماید و هنرمندان تجسمی استان نیز همواره با این مجموعه فعالیت‌ها همراه و پویا بوده اند .
وی در ادامه افزود : در نمایشگاه مجازی " قصه های خاکریز" آثار آقایان رضا سالاری محمود تنیده ، محمد ذاکری ، محمد علی غلامی پل بصره ، علیرضا دستجردی و خانم فاطمه حسینی در معرض دید عموم قرارگرفته است .
گفتنی است این برنامه با چشم انداز و هدف تولید آثار فاخر هنری با موضوع دفاع مقدس در فضای مجازی حوزه هنری استان هرمزگان به آدرسwww.arthormozgan.ir و اینستاگرام hoze.honari.hormozgan در معرض دید عموم قرار گرفته است .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر