زنگ ششمین رپرتوار تئاتر دفاع مقدس به صدا در می‌آید

«گزارش یک تابوت» در خیابان

«گزارش یک تابوت» در خیابان
با اجرای اثر نمایشی «گزارش یک تابوت» در ششمین روز از هفته دفاع مقدس، زنگ ششمین رپرتوار تئاتر خیابانی عاشورایی و دفاع مقدس به صدا در می آید.
شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
کد خبر :  ۱۳۳۴۰۴

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، «مهدی کشمیری» با بیان این که هم‌زمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس ششمین رپرتوار تئاتر خیابانی دفاع مقدس و عاشورایی با اثر نمایشی «گزارش یک تابوت» به نویسندگی «مهدی صالح یار» و کارگردانی«سعید نیستانی» امروز در 2 سئانس در پارک شهر و خانه فرهنگ شهرداری بجنورد اجرا می‌شود، گفت: این نمایش ساعت 17 در پارک شهر و ساعت 18 نیز در خانه فرهنگ شهرداری برای علاقه‌مندان اجرا خواهد شد.
مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری خراسان شمالی افزود: این اثر روایتی از شهدای گمنام است که با هنرنمایی «مرتضی رستمی» و «سعید نیستانی» اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: دومین اجرای این اثر نمایشی نیز سه‌شنبه همین هفته خواهد بود.
کشمیری اظهار کرد: «هوناس» به کارگردانی «مهدی فخرانی» از جاجرم و «وداع» به نویسندگی و کارگردانی «محمد بکرانی» از دیگرآثار نمایشی است که در این هفته اجرا خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: ۱۸ اثر به دبیرخانه ششمین رپرتوار تئاتر خیابانی عاشورایی و دفاع مقدس استان رسید که پس از بررسی ۶ اثر به مرحله بازبینی راه یافت و در نهایت پس از داوری 3 اثر به مرحله اجرا رسید.
لازم به ذکر است ششمین رپرتوار تئاتر خیابانی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بسج هنرمندان استان برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر