برگزاری ویژه برنامه «ماه و نگاه» با حضور استاد حبیب احمدزاده

به مناسبت هفته دفاع مقدس ویژه برنامه «ماه و نگاه» با حمایت حوزه هنری استان البرز سه‌شنبه اول مهر ماه در فضای اسکای روم برگزار می‌شود.
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
کد خبر :  ۱۳۳۲۱۱

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان البرز؛ خسرو عباسی، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری البرز ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: محفل ادبی امیرکبیر کرج با حمایت اداره کل کتابخانه‌های عمومی و حوزه هنری استان البرز با همکاری انجمن نویسندگان کرج به مناسبت چهل سالگی آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس ویژه برنامه «ماه و نگاه» را برگزار می‌کند.

 

این ویژه برنامه به نقد و بررسی رمان «شطرنج با ماشین قیامت» اثر استاد حبیب احمدزاده می‌پردازد که با حضور نویسندگان استان البرز و نویسنده اثر برگزار می‌شود.

کتاب «شطرنج با ماشین قیامت»، همان‌طور که از نامش برمی‌آید، روایتی متفاوت از جنگ و روزهایی است که شهری جنوبی یعنی آبادان مورد حمله دشمن قرار گرفته است. ماجرای این رمان روایتگر روزهای محاصره این شهر جنوبی و سه روز بعد از محاصره است و شرایط آن روزها را با ذکر جزئیاتی دقیق و منحصربه‌فرد که خارج از کلیشه‌های رایج کتاب‌های جنگ و دفاع مقدس است، به‌تصویر می‌کشد.

 

ویژه برنامه «ماه و نگاه» روز سه شنبه اول مهرماه ۱۳۹۹ ساعت هشت شب در فضای اسکای روم به آدرس:https://www.skyroom.online/ch/alborzpl/neshast برگزار می‌شود.

ارسال نظر