برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در دزفول

هم‌زمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، نمایشگاه عکس به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی دزفول برگزار می‌شود.
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
کد خبر :  ۱۳۳۱۶۷

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری خوزستان ، علیرضا مهدویان‌پور مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی شهرستان دزفول، از برگزاری نمایشگاه عکس  با موضوع " دزفول و دفاع مقدس " در این شهرستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت واحد تجسمی حوزه هنری با همکاری مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهرستان دزفول برپا شده است.

مهدویان‌پور با اشاره به انعکاس بخشی از رشادت‌ها و جوانمردی رزمندگان در سال‌های دفاع مقدس با برپایی چنین نمایشگاه‌هایی افزود: عزت و اقتدار، امنیت و عظمت امروز ایران اسلامی مدیون و مرهون ایثار و از خودگذشتگی و استقامت رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه تعدادی از تصاویر حماسه‌های رزمندگان سلحشور در جبهه‌های حق علیه باطل در راستای حفظ و اعتلای نظام و انقلاب مقدس اسلامی و حراست از مرز و بوم کشور در معرض دید مردم شهیدپرور قرار خواهد گرفت.

مهدویان پور یاد آور شد: این نمایشگاه از آثار آرشیوی مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول گردآوری شده و توسط واحد هنرهای تجسمی این حوزه طراحی و آماده شده  و به مناسبت هفته دفاع مقدس در صفحه اینستگرام گالری مجازی حوزه هنری دزفول به آدرسv.gallery-hozeh-dez و www.artkhuzestan.ir/fa/pages/Gallery-detail/3539  قابل مشاهده هستند.

ارسال نظر