درخشش نویسنده قزوینی در جشنواره گلدسته ها

درخشش نویسنده قزوینی در جشنواره گلدسته ها
«قدم نو رسیده» نوشته: لیلا روغنگیر قزوینی در بخش نهایی جشنواره نمایشنامه نویسی «گلدسته ها» پذیرفته شد.
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
کد خبر :  ۱۳۲۴۸۸

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری قزوین: جشنواره گلدسته ها در راستای پویا نگه‌داشتن جریان مردمی تئاتر بچه‌های مسجد، واکنش به ضرورت‌های بهداشتی جاری، ارائه راهکار‌های عملیاتی در این عرصه برای تولید و خلق ایده در محورهای: سبک زندگی اسلامی ایرانی، اقتباس از قصه های قرآنی، رونق و جهش تولید و موضوعات انگیزشی برای جامعه در این باره، آسیب شناسی رفتار نوجوانان در محیط خانه و خانواده و جامعه، ارتباط سازنده اهالی مسجد و جامعه برای حل مشکلات اجتماعی و نقش تربیتی مساجد و اهالی مساجد برای نوجوانان و جوانان برگزار شد.

لیلا روغنگیر دراین باره گفت: نتایج اعلام شده در دو بخش پذیرفته شده نهایی و پذیرفته شده مشروط معرفی شدند که طی آن نمایشنامه «قدم نو رسیده» در بخش نهایی پذیرفته شد.

عضو کارگاه های حوزه هنری قزوین افزود: آثار پذیرفته شده نهایی مستقیما برای چاپ در کتاب مجموعه نمایشنامه‌های بچه‌های مسجد در نظر گرفته می‌شوند.

این نویسنده، جشنواره ها را بهترین بهانه برای نوشتن دانسته یادآور شد: اگر با دقت به جهان نگاه کنیم پیرامون مان پر از سوژه است، چراکه جهان ما مملو از حرکت و کلام است و همه اینها یعنی ارتباط به همین خاطر همواره نوشتن مهم ترین دغدغه ام بوده است.

گفتنی است: جشنواره «گلدسته ها» توسط مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

ارسال نظر