رئیس حوزه هنری مازندران در نشست هم اندیشی خبرنگاران هنر انقلاب تاکید کرد:

برگزاری برنامه ها و استمرار تولیدات در تمام شرایط

برگزاری برنامه ها و استمرار تولیدات در تمام شرایط
مهدی معصومی گرجی در نشست خبری با گروهی از اهالی رسانه استان به فعالیت های عمرانی و فرهنگی حوزه هنری مازندران پرداخت.
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
کد خبر :  ۱۳۲۳۰۵

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری مازندران «مهدی معصومی گرجی» روز پنجشنبه 30 مرداد 99 در نشست هم اندیشی خبرنگاران حوزه هنر انقلاب ویژه گرامیداشت خبرنگار هنرمند مدافع حرم شهید «هادی باغبانی» با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم، اظهار داشت: شناخت حقیقت محرم و حماسه سازان آن، نجات‌بخش است و اینکه کشف حقیقت نمونه های مختلفی دارد که یکی از آنها «امام حسین(ع)» است.

وی همچنین روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت و از شهید باغبانی که 28 مرداد سالروز شهادتش بوده است یادی کرد و گفت: هادی باغبانی نمونه بارزی از یک خبرنگار متعهد است که با دوربین خود به مکاشفه راستی پرداخت.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه نگاه متعهدانه، خدامحور و اخلاق مدارانه ی هنرمند ارزشمند است، افزود: درِ حوزه هنری به روی همه باز است و هر کسی که به خدای خودش تعهد داشته باشد، هنرمند متعهد است.

رئیس حوزه هنری مازندران همچنین از اختصاص مکانی به استودیو صدا برای هنرمندان استان گفت و تصریح کرد: هنرمندان ما برای ضبط و تولید آثار صوتی که نیاز به فضای مناسب دارد باید هزینه های هنگفتی پرداخت کنند اما این امکان به زودی در حوزه هنری با شرایط مناسبی برقرار می شود.

معصومی گرجی همچنین از ادامه پیگیری های خود برای ساخت پردیس سینمای ایران خبر داد و گفت: قرار است این مجتمع توسط شرکت «بهمن سبز» در هفت طبقه در ساری ساخته شود که البته همکاری استانداری مازندران، فرمانداری و شهرداری ساری برای آغاز این پروژه بزرگ بسیار مؤثر است.

این مسئول با اشاره به روند بازسازی و توسعه سینماهای مازندران گفت: سینماهای آمل، سپهر ساری و بهشهر در این برنامه قرار دارند و تعداد سالنهای سینما سپهر ساری نیز به چهار سالن افزایش می یابد.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن ماه محرم اظهار داشت: امسال نیز برنامه شور هنر متشکل از نقّالی، شعرخوانی، تعزیه و برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی در قالب تفاهمنامه ای با سازمان تبلیغات اسلامی در یکی از هیات های مذهبی شهرستان بابل برگزار می شود و برگزاری جشنواره نقالی «چرخ دل» به صورت مجازی، ارسال پوسترهای عاشورایی به ادارات استان و برپایی نمایشگاه آثار گرافیکی (هنرمندان سراسر کشور) در ایستگاههای راه آهن شمال به مناسب محرم از برنامه های دیگر پیش روی این مرکز خواهد بود.

همچنین ساخت 2 فیلم مستند با موضوع کرونا، تولید آلبوم موسیقی آیینی - مذهبی ، تولید مجموعه خاطرات از 50 شهید روستای«قراخیل» قائمشهر، خاطرات شفاهی کرونا، ساخت اثری به یاد پزشک شهید «بهرام طهماسبی» رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) آمل و تشکیل شورای تخصصی در واحد های مختلف حوزه هنری مازندران از دیگر مواردی بود که رئیس این مرکز به عنوان نمونه هایی از فعالیتهای مهم و در حال اقدام این نهاد انقلابی عنوان کرد.

در ادامه این نشست که با قدردانی و تجلیل از خبرنگاران پی گرفته شد مهمانان حاضر درباره فعالیتهای فرهنگی هنری حوزه هنری مازندران با مسئولان این مرکز گفتگو کردند  و در پایان «یاسر یمینی» مسئول روابط عمومی حوزه هنری مازندران  از برنامه ریزی جهت شکل گیری شورای هنر و رسانه ( کارگروه تخصصی هم اندیشی رسانه)  در این مرکز خبر داد.

 

ارسال نظر