برگزاری هنرواره عاشورایی با موضوع ایده یابی در کرمان

برگزاری هنرواره عاشورایی با موضوع ایده یابی در کرمان
دومین هنرواره عاشورایی کرمان با موضوع ایده یابی با تدریس مجتبی مجلسی از اساتید برجسته گرافیک کشور در مدرسه مجازی فرهنگ و هنر برگزار شد.
سه‌شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸
کد خبر :  ۱۳۱۷۶۱

 

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان، سیدجواد میرحسینی گفت: دومین هنرواره عاشورایی کرمان با موضوع ایده یابی با تدریس مجتبی مجلسی از اساتید برجسته گرافیک کشور در مدرسه مجازی فرهنگ و هنر برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این کارگاه که به مدت سه روز و طی سه جلسه دو ساعته در مدرسه مجازی فرهنگ و هنر برگزار شد، به مباحثی همچون ایده یابی، تکنیک های اجرا و دیزاین پرداخته شد.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری کرمان بیان کرد: مرحله اجرا و کامپوزیت نهایی این هنرواره با حضور استاد حامد مغروری با توجه به شرایط مناسب برگزاری، طی هفته های آینده به شکل حضوری برگزار خواهد شد.

میرحسینی در پایان خاطر نشان کرد: آثار برگزیده در این هنرواره بعد از داوری توسط هیئت داوران، طی مراسمی تقدیر و در دهه اول محرم امسال در فضای بصری شهر کرمان به نمایش در خواهد آمد.

 پیش از این قرار بود دومین هنرواره عاشورایی کرمان از ۱۸ تا ۲۰ تیرماه با حضور مجتبی مجلسی و حامد مغروری از اساتید برجسته گرافیک کشور در کرمان برگزار شود که در پی شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن استان کرمان در وضعیت هشدار و لزوم حفظ سلامتی هنرمندان به تعویق افتاد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر