ازدواج آسان موضوع محفل مجازی «قندشکن»

ازدواج آسان موضوع محفل مجازی «قندشکن»
بیست و ششمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «ازدواج آسان» به صورت مجازی برگزار می‌شود.
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۳
کد خبر :  ۱۳۱۶۱۳

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، رییس حوزه هنری یزد از برگزاری بیست و ششمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «ازدواج آسان» همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد.

محمدصادق کوچک‌زاده با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی همچنین جلوگیری از تجمع و گردهمایی گفت: این دومین محفل طنز «قندشکن» است که به صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این محفل را به صورت زنده از طریق فضای مجازی تماشا کنند.

وی افزود: این محفل ادبی با حضور تعداد اندکی از شاعران و طنزپردازان استان برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در زمینه ازدواج آسان به شعرخوانی می‌پردازند.

این محفل ادبی چهارشنبه اول مرداد، ساعت 20:30 در سالن نارنجستان حوزه هنری یزد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان و همراهان این محفل می‌توانند با مراجعه به صفحه‌های اینستاگرام @artyazd ، @qandshekan و @yazdfarhang به صورت زنده و مستقیم آثار طنزپردازان یزدی را بشنوند و ببینند.

در پایان به اثر برگزیده و آثار مرتبط با موضوع جوایزی تعلق خواهد گرفت.

به زودی ویدئوهای آثار منتخب این محفل در فضای مجازی و کانال‌ تلگرام قندشکن منتشر خواهد شد.

این برنامه با همکاری حوزه هنری استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان بویژه شاعران و طنزپردازان جوان می‌توانند آثار خود را برای ارائه و خواندن در محافل ماهانه طنز قندشکن به رایانامهqandshekan@gmail.com  ارسال کنند یا با شماره تلفن 36231400 داخلی 25 تماس بگیرند.

یکم ذی‌الحجه؛ نخستین روز از آخرین ماه قمری،سالروز ازدواج فرخنده حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) به عنوان روز ازدواج نامگذاری شده است.

ارسال نظر