در حلقه رندان با اجرای استندآپ کمدی طنزپردازان

در حلقه رندان با اجرای استندآپ کمدی طنزپردازان
ناصر فیض، شهرام شکیبا، سعید بیابانکی، جلال سمیعی و امیر خیام ۵ طنزپردازی هستند که بعدازظهر یکشنبه ۲۹ تیرماه، می‌توانید استندآپ کمدی‌های جذاب آنان ‌را در فضای مجازی ببینید.
شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
کد خبر :  ۱۳۱۵۶۵

 

به گزارش دفتر طنز حوزه هنری محفل طنز «در حلقه رندان» در تیرماه به اجرای استندآپ کمدی طنزپردازان مطرح کشور اختصاص پیدا می‌کند.

یکشنبه آخر هر ماه، هنرمندان طنزپرداز در حوزه هنری گرد هم جمع می‌شدند تا عصر شعر طنز «در حلقه رندان» را اجرا کنند، اما طی سه ماه گذشته در شرایط شیوع کرونا، برگزاری گردهمایی‌ ممکن نبود. بنابراین برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار شد. اما در آخرین یکشنبه تیرماه، قرار بر این است که به جای اجرای شاعران طنزپرداز، استندآپ کمدی‌های اجرا شده توسط 5 هنرمند کشورمان در فضای مجازی به مخاطبان تقدیم شود.

در این برنامه، استندآپ کمدی‌های شاعران طنزپرداز ناصر فیض، شهرام شکیبا، سعید بیابانکی، جلال سمیعی و امیر خیام پخش می‌شود.

این برنامه قرار است به صورت مجازی روز یکشنبه ۲۹ تیرماه از ساعت ۱۸ در آپارات سپهر سوره هنر به نشانی https://www.aparat.com/soorehonar/live  و کارافزار (اپلیکیشن) حوزه هنری پخش شود.

«در حلقه رندان» از محافل ثابت حوزه هنری است که  به همت دفتر طنز حوزه هنری و موسسه سپهر سوره هنر آخرین یکشنبه‌ هر ماه برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر