فراخوان مسابقه بین المللی تصویرسازی تراگالوز کلمبیا

فراخوان مسابقه بین المللی تصویرسازی تراگالوز کلمبیا
رقابت بین المللی تصویرسازی توسط نشر تراگالوز کلمبیا برگزار می شود.
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
کد خبر :  ۱۲۳۷۰

رقابت بین المللی تصویرسازی توسط نشر تراگالوز کلمبیا برگزار می شود. موضوع این مسابقه بسیار جالب است. آنها از تصویرگران در خواست کردند تا قطعه ای از کتابی را  که همیشه رویای کار کردن آن را در سر دارند تصویرسازی کنند. محتوای نوشتاری این کتاب در هر ژانر و یا از هر نویسنده ای از هر کشوری می تواند باشد. قطعه ای که برای تصویرسازی انتخاب می شود نباید بیشتر از یک صفحه باشد و میزان نوشته ای که باید برای آن در نظر گرفته شود ۲۰۰۰ کلمه به زبان انگلیسی یا اسپانیایی باشد. براساس قطعه انتخاب شده از کتاب (که منبع آن باید ذکر شود) هر شرکت کننده اثر خود را به صورت دیجیتالی توسط ایمیل ارسال می کند.

شرایط مسابقه:

تصویرگران بالای ۱۸ سال از سرتاسر دنیا می توانند در این رقابت شرکت کنند. شرکت در این رقابت رایگان است. اثر خود را باید به این نشانی ایمیل کنید : concurso@tragaluzeditores.com
در ایمیل ارسال شده نام، سن، کد ملی و ملیت خود را نیز ذکر کنید.

فرمت تصویری اثر JPG با high quality 100% و RBG در قطع افقی یا عمودی با دقت تصویر ۱۵۰dpi باشد و همینطور حجم فایل از ۵ مگابایت بیشتر نباشد.

متن انتخاب شده از کتاب نیز در فرمت PDF و DOC به همراه اثر در ایمیل ضمیمه شود.

جوایز:

تراگالوز تنها یک برنده را انتخاب می کند که مبلغ ۷ میلیون پسوز (معادل ۲۴۰۰ دلار آمریکا) را به برگزیده اهدا می کند. علاوه بر آن تصویرگر برگزیده کتابی که انتخاب کرده است را تکمیل کرده و توسط تراگالوز در سال ۲۰۱۸ به چاپ خواهد رسید.

آخرین مهلت ارسال آثار : ۱۵ آگوست ۲۰۱۷ / ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

آثار خلق شده نباید زودتر از تاریخ ۱ جوئن ۲۰۱۷ و یا بعد از ۱۵ آگوست ۲۰۱۷ خلق شده باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به اینجا رجوع کنید.

ارسال نظر