«فرزندان ایرانیم» به چاپ بیست ‌و هشتم رسید

«فرزندان ایرانیم» به چاپ بیست ‌و هشتم رسید
چاپ بیست و هشتم کتاب «فرزندان ایرانیم»، اثر داود امیریان توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.
يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
کد خبر :  ۱۱۸۴۳۹

 

چاپ بیست و هشتم کتاب «فرزندان ایرانیم»، اثر داود امیریان توسط انتشارات سوره مهر  با شمارگان ۲۵۰۰ نسخه، در ۲۱۶ صفحه و به بهای ۲۸ هزار تومان منتشر شد.

چاپ پیشین این کتاب سال ۹۷ با شمارگان ۲۲۲۰ نسخه و بهای ۱۲ هزار تومان در دسترس مخاطبان قرار گرفته بود. این کتاب از تولیدات دفتر کودک و نوجوان دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری انقلاب اسلامی.

 

«فرزندان ایرانیم» مجموعه طنز داستانی روایی است که در شصت سکانس داستانی آورده شده است. کتاب با معرفی نویسنده آغاز می‌شود و آرام وارد صحنه‌های داستانی طنزآلود امیریان می‌شود. محتوای داستان‌ها طنزهای جنگ و جبهه است که در کنار جنگ، خون و بوی باروت، صحنه‌های خنده‌داری نیز وجود داشته که از گرمای بیشتر از حد جنگ و سرمای کرخت بی‌خبری جز نشانه رفتن دشمن در سنگر، ‌کاسته است. امیریان با شم طنزی که داشته این صحنه‌ها را به خوبی شکار کرده است و اکنون که سالها از پایان جنگ می‌گذرد، هنوز زیبا است.

داود امیریان در پنجم فروردین ۱۳۴۹ در کرمان به دنیا آمد. بعد از مدتی به تهران آمد. او از سال ۶۵ درس و مدرسه را رها کرد و به جبهه رفت. امیریان در عملیات مختلفی همچون کربلای ۱، کربلای ۵، بیت‌المقدس ۴ و مرصاد شرکت کرد و با پایان جنگ به ادامه تحصیل پرداخت. کتاب «فرزندان ایرانیم» که جوایز متعددی را به خود اختصاص داده خاطره‌های طنزآلودی است از تجربه‌ها و خاطرات نویسنده در سال‌های حضورش در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل.

 

ارسال نظر