ستایش مجید مجیدی از آلبوم موسیقی «محمد رسول الله»(ص)

ستایش مجید مجیدی از آلبوم موسیقی «محمد رسول الله»(ص)
مجید مجیدی کارگردان سرشناس سینما درباره انتشار آلبوم موسیقی «محمد رسول الله» گفت: باید به پیام عزیزی با آن اسم با مسمایش تبریک بگویم؛ که در این راه گام برداشته و برای پیامبر (ص) کار می‌کند.
شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
کد خبر :  ۱۱۸۳۹۱

مجید مجیدی کارگردان فیلم سینمایی «محمد رسول الله»(ص) به مناسبت انتشار آلبوم موسیقی «محمد رسول الله»(ص) به خوانندگی و آهنگسازی پیام عزیزی گفت: متأسفانه ما امروز در دنیا شاهد این هستیم که قرائتی که از اسلام ارائه می‌شود، هیچ نسبتی با ذات اسلام حقیقی ندارد. اسلامی که توسط گروه‌های تندرو و کشورهایی که اسلام‌ستیز و اسلام‌هراس هستند، شاهد بودیم که داعش و گروه‌های تندرو دیگر، نشان از این دارد که چقدر نسبت به دین اسلام هتاکی شده است و این وظیفه‌ تمامی هنرمندان و همه‌ کسانی است که عاشقانه نسبت به اسلام واقعی نظر دارند، در این عرصه کار شود که آن چهره‌ رحمانی و رحمه‌للعالمینی پیامبر (ص) به دنیا معرفی شود.

کارگردان فیلم‌های سینمایی «بچه‌های آسمان» و «رنگ خدا» در ادامه سخنانش اظهار داشت: پیامبری که جز مهربانی و عطوفت و آن ذات پاک اقدس الهی را در تمام زندگی‌اش به عینه نشان می‌دهد و هنرمندان، باید این گوهر گرانقدر را به دنیا و به‌خصوص به نسل‌های امروزی معرفی کنند.

وی انتشار آلبوم «محمد رسول الله»(ص) با صدای پیام عزیزی را در همین راستا ارزیابی کرد و گفت: خوشا به حال آقای پیام عزیزی که این توفیق را پیدا کرده است و برای پیامبر عظیم‌الشأن اسلام کار می‌کند. من در این‌جا باید به پیام عزیزی با آن اسم با مسمایش تبریک عرض کنم که در این راه، گام برداشته و برای پیامبر(ص) کار می‌کند و با کارهایی که برای پیامبر خدا انجام می‌دهد، قطعا خدا عزیزش می‌دارد.

مجید مجیدی در پایان گفت: انتشار آلبوم «محمد رسول الله»(ص) را تبریک می‌گویم و افسوس می‌خورم که چرا در مراسم رونمایی از این اثر، حضور نداشتم. انشاءاالله در سال‌های آینده، شاهد کارهای دیگری از پیام عزیزی باشیم.

آلبوم موسیقی «محمد رسول الله»(ص) به خوانندگی و آهنگسازی پیام عزیزی و با تنظیم فردین لاهورپور، که به چهار زبان فارسی، کُردی، عربی و ترکی خوانده شده و توسط امید نیک‌بین در استودیو شهر صدای پارسیان در تهران صدابرداری شده است؛ به همت حوزه هنری در اختیار علاقه‌مندان به موسیقی در سراسر کشور قرار گرفت.

برچسب ها: مجید مجیدی

ارسال نظر