در ورکشاپ خوشنویسی «گوهر ناب» در اردبیل؛

10 اثر خوشنویسی حجاب و عفاف تولید شد

10 اثر خوشنویسی حجاب و عفاف تولید شد
کارگاه خوشنویسی حجاب و عفاف با عنوان «گوهر ناب» در حوزه هنری استان اردبیل برگزار شد.
پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
کد خبر :  ۱۱۸۳۶۲

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل، رحمان مجرد معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان گفت: این ورک‌شاپ با حضور تعدادی از منتخبین هنر خوشنویسی استان صبح روز چهارشنبه 18 تیرماه 1399 در نگارخانه شهرام رضایی حوزه هنری استان اردبیل و با حضور بهروز ندایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل، محمد سیمزاری مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، فریبا محمدلو مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، علی حسن‌زاده مسئول قرارگاه فرهنگی حضرت زهرا (س)، امیر رجبی رییس حوزه هنری استان اردبیل، اساتید و جمعی از جوانان و علاقه‌مندان برگزار شد.

مجرد افزود: این ورک‌شاپ بی شک یکی از مهم‌ترین برنامه‌های تولیدی در خصوص حجاب و عفاف در سال‌های اخیر است و در آن شاهد تولید آثار هنرمندان هستیم. همچنین با نگرش آثار این مجموعه به نوعی می‌توان مسیری که خوشنویسی اردبیل تاکنون طی کرده را مرور کرد و به احیای سبک زندگی ایرانی – اسلامی رسید.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری اضافه کرد: برگزاری کارگاه‌های عملی از سال‌های گذشته در حوزه هنری استان سبب شده است تا شاهد ابداع و نوآوری در زمینه ارائه زیبایی‌شناسانه و امروزی از خوشنویسی باشیم. خوشنویسی هنری مانا است به این معنا که از حدود چند ‌هزار سال پیش به امروز رسیده و توانسته جذبه خود و هوادارانش را حفظ کند و در تلاطم‌های امروزی و دنیای تکنولوژی ماندگار بماند.

این مسوول بیان کرد: بهرام اظهرنیا، بهمن حیدری، احد اعظمی، ناصر صادقی، صفر گالشی، جابر لاهوت، بهروز محمدی، نیما میرجوادی و نادر حیدری، هنرمندان شرکت کننده در این کارگاه بودند که در بخش پایانی از آنان تجلیل به ‌عمل آمد.

گفتنی است این ورکشاپ به مناسبت هفته حجاب و عفاف و به همت حوزه هنری و بنیاد عفاف و حجاب استان برگزار شد.

 

ارسال نظر