کارگاه گرافیک «حقوق بی بشر» در حوزه هنری آذربایجان‌شرقی برگزار می شود

کارگاه گرافیک «حقوق بی بشر» در حوزه هنری آذربایجان‌شرقی برگزار می شود
معاون فرهنگی هنری آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، کارگاه گرافیک «حقوق بی بشر» توسط حوزه هنری آذربایجان‌شرقی و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.
يکشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
کد خبر :  ۱۱۰۷۵۹

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، جواد کریم نژاد با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص «حقوق بشر آمریکایی» و نامگذاری هفته دوم تیرماه هر سال به این نام، دبیرخانه پویش مردمی حوزه هنری از طراحان گرافیست متعهد استان آذربایجان شرقی علاقه‌مند به شرکت در این فراخوان، با توجه به بحران ویروس کرونا و شرایط حساس بهداشتی دعوت می‌کند با برنامه‌ریزی خاصی که جهت برپایی کارگاه لحاظ شده همکاری‌های لازم را به عمل آورند.

وی افزود: جهت پیش برد کارگاه و رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی پیشگیری کرونا لازم است که پیش طرح‌های این موضوع را با استفاده از تجربیات حرفه‌ای خود آماده کرده و موقع حضور در کارگاه به استاد و مدیر کارگاه ارائه کنند و با صلاح‌دید و راهنمایی های لازم استاد، پوستر را در اندازه 50 در 70 سانتی متر اجرا کرده و در همان روز به پایان برسانند.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان همچنین ادامه داد: طرح‌های ارائه شده به این فراخوان، نباید از آثار دیگر طراحان کپی‌برداری شده باشد.

وی در ادامه افزود: شرکت کنندگان می‌توانند یک یا دو پوستر در موضوع خواسته شده ارائه نمایند و اگر طراحی به عللی نتوانستند اجرای طرح تائید شده را به اتمام رساند، یک روز فرصت دارد که تصحیحات اعلام شده را اعمال نموده و اجرای نهایی را به ‌صورت فایل JPEG به مدیر کارگاه تحویل دهد.

کریم نژاد همچنین اظهار کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت متن کامل فراخوان با مدیر کارگاه (استاد مجید دلدوزی) با شماره 09144127193 تماس حاصل فرمایند.

این کارگاه روز سه شنبه (۱۰ تیر ماه) از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ در محل حوزه هنری استان به. نشانی تبریز- چهار راه شریعتی برگزار می شود.

گفتنی است، هنرمندان حتما با خود دستگاه لپ تاپ به همراه داشته باشند. آثار برگزیده در جشنواره هنری استانی و ملی شرکت داده خواهد شد و برخی از آثار منتخب، در صورت حصول شرایط، در سطح شهر در قالب بنر و لایت باکس چاپ خواهد شد.

ارسال نظر