آفرینشهای ادبی

مراسم تجلیل از شاعران متعهد « پویش ملی فلسطین آزاد » در حوزه هنری آذربایجان غربی برگزار شد

مراسم تجلیل از شاعران متعهد « پویش ملی فلسطین آزاد » در حوزه هنری آذربایجان غربی برگزار شد
مراسم تجلیل از شاعران متعهد « پویش ملی فلسطین آزاد » با حضور شاعران بومی شهرستان ارومیه ۱۹ خرداد ماه سال جاری در حوزه هنری آذربایجان غربی برگزار شد.
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
کد خبر :  ۱۱۰۳۴۴

 

 

 

 به گزارش روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان غربی در این مراسم از ۱۵ شاعر بومی و متعهد که همزمان با روز جهانی قدس با موضوع فلسطین و جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی و همچنین مظلومیت مردم فلسطین شعر سروده و آثار خود را در غالب پویش ملی فلسطین آزاد همزمان با شاعران سایر کشورها با همکاری روابط عمومی  حوزه هنری آذربایجان غربی در فضای مجازی منتشر کرده بودند با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی  از طرف رئیس حوزه  هنری استان  تجلیل شدند.

 رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی در این مراسم طی سخنانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در اهمیت روز جهانی قدس و لزوم توجه به هنرمندان به مسئله فلسطین و معرفی جنایات رژیم اسرائیل با ابزار هنر گفت: شاعران استان آذربایجان غربی در این پویش فرهنگی حضوری پررنگ داشتند و با تولید و سرایش اشعاری وزین نقش هنری خود را در محکومیت اشغال قدس شریف به خوبی ابراز کردند.

 احد هوشمند  قره‌باغ افزود: مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند که رژیم اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و نظام حکومت آمریکا نیز در حال از هم پاشیدگی است ، پس جامعه هنرمندان کشور نیز با استفاده از ابزار هنر بایستی در راستای این تحولات و آشکار سازی هویت جعلی رژیم‌های غاصب تولیدات هنری داشته و انتظارات مقام عظمای ولایت را برآورده سازند.

 در پایان این مراسم رئیس حوزه هنری استان از سعید سلیمان پور ،غلامرضا دانش فروز، سید حیدر علی آران ، غلامعلی کریمی، مصطفی قلیزاده علیار، اتابک تیموری، تبسم شدتی ،رضا قربانی ،علی صلاحلو، سید تیمور جامعه‌ای ،رضا محمدزاده ،مهدی وطنی ،علی رحمانی، مهدی دهقان ، خدیجه آزاد بین ،وحید طلعت ، رسول اسماعیل‌زاده وبشیرلی ( غیر حضوری ) از شاعران شرکت‌کننده در این همایش ملی با اهدای لوح تقدیر از طرف واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان تجلیل کرد.

 قرائت شعر توسط تعدادی از شاعران حاضر در این مراسم و پخش ویدئو کلیپی از قرائت شاعر پیشکسوت ، «اکبر بیضایی»  از دیگر بخش‌های مراسم تجلیل از شاعران متعهد «  پویش ملی فلسطین آزاد » در حوزه هنری آذربایجان غربی بود.

 

 

 
برچسب ها: مبارز فلسطینی

ارسال نظر