هنرمند گرافیست

گفت‌وگوی زنده با ابراهیم حقیقی

گفت‌وگوی زنده با ابراهیم حقیقی
دومین برنامه «وب‌یاد کرونا» در ادامه پروژه تاریخ شفاهی فرهنگستان هنر و گفت‌وگوی زنده با ابراهیم حقیقی از هنرمندان گرافیست
شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
کد خبر :  ۱۱۰۲۴۳

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای تجسمی به نقل از روابط‌عمومی فرهنگستان هنر، دومین برنامه وب‌یاد کرونا دوشنبه 19 خرداد 1399 ساعت 20 به گفت‌وگوی زنده با ابراهیم حقیقی، طراح گرافیک، عکاس و نقاش اختصاص دارد.

ابراهیم حقیقی، دانش‌آموخته کارشناسی‌ارشد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و عضو انجمن بین‌المللی طراحان گرافیک است. او همچنین تصویرسازی چندین کتاب، طراحی و ساخت تیتراژ بسیاری از فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

این برنامه در ادامه پروژه مشترک فرهنگستان هنر با دانشگاه هنرهای اسلامی‌ـ‌ایرانی استاد فرشچیان است که از تابستان ۱۳۹۸ با عنوان «تاریخ شفاهی هنرهای سنتی ایران» آغاز شد و در فرایند انجام آن، مجموعه مصاحبه‌هایی با پیشکسوتان هنرهای سنتی در حوزه‌های خوش‌نویسی، نگارگری، سفالگری و دیگر رشته‌ها نیز ضبط و ثبت شده است. اما متأسفانه با شیوع ویروس کوید ۱۹، این پروژه متوقف گردید؛ البته ضرورت ثبت و حفظ خاطرات هنرمندان به قوّت خود باقی ماند و از این‌رو با «وب‌یاد کرونا» در فضای مجازی برای علاقمندان و پژوهشگران ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بهره‌مندی از دومین برنامه وب‌یاد کرونا به اینستاگرام دانشگاه هنرهای اسلامی‌ـ‌ایرانی استاد فرشچیان مراجعه نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر